• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-01-01 21:11:07 följande:
    Togheter90: stort grattis! Välkommen till september-tråden!

Carmat: fy vad tråkigt :( kanske fick du aldrig äl denna mån, man har ju bara ca 10 per år, är en vanlig orsak till att mensen blir sen eller uteblir, hört att man även man blöda mer. Håller tummarna för nästa månad!

Pumann: fortsätter hoppas!

Banana81: solklart plus! Välkommen över till september tråden du med!

äl hade jag enloigt testerna i alla fall. hade äl utslag utan tvekan den 1:e dec
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-01-01 21:28:07 följande:
    Banan: grattis!! :)) har Pcos. Härligt med spontan grav!
    Men varför blir det inte starkare och varför får jag negativt på vissa? Nu har jag slut på test så nu märker jag om det kommer mens eller ett barn om nio  månader... Haha  
    Man blir ju förvirrad.. 
  • Together90

Ja tjejer, jag är helt otroligt och chockad men gravid och nu håller jag tummarna att det ska gå hela vägen till September denna gång... vilken underbar dag det varit, så otroligt lycklig för studen och hoppas det stannar så..
    Jag kan bara gråta av lycka just nu och nu väntar jag barn inte missfall   
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • alexander2011
    Together90 skrev 2012-01-01 21:36:10 följande:

Ja tjejer, jag är helt otroligt och chockad men gravid och nu håller jag tummarna att det ska gå hela vägen till September denna gång... vilken underbar dag det varit, så otroligt lycklig för studen och hoppas det stannar så..
    grattis, vilket underbart start på året
  • Together90
    alexander2011 skrev 2012-01-01 21:40:53 följande:
    grattis, vilket underbart start på året

Alldeles alldeles underbar start Hjärta
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Skrutt 83

Togerher: underbart!! Håller tummarna!!

Carmat: ja men äl-testet kan vara positivt utan att något ägg verkligen släpper :( även om det oftast gör det så är det positiva äl-testet tyvärr ingen garanti.

Helenemedh: tycker det ser positivt ut! När är/var bim? Har du nån bild utan genomlysnlng? Dvs bara på testet? Syns det då med? Kom det inom tiden?

• Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2012-01-01 21:46:43 följande:
    Togerher: underbart!! Håller tummarna!!

Carmat: ja men äl-testet kan vara positivt utan att något ägg verkligen släpper :( även om det oftast gör det så är det positiva äl-testet tyvärr ingen garanti.

Helenemedh: tycker det ser positivt ut! När är/var bim? Har du nån bild utan genomlysnlng? Dvs bara på testet? Syns det då med? Kom det inom tiden?
    Bim är imorgon. Ja det syntes inom tiden men efter ca 40 min syntes det enbart men genomlysning..? Ja jag har bild utan men det är på testet jag tog i förrgår tror jag det var.. Fick ingen riktigt bra på dagens... Här är testet från förrgår 

• Jennie83
    Together90 skrev 2012-01-01 21:36:10 följande:

STORT GRATTIS
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester