• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-01-02 08:34:37 följande:
    Testade med samma test som igår. :(
    Drack nästan ingenting igårkväll heller. Vet inte om jag ska köpa fler test idag. CB digital plus dom vanliga. Bara för o se vad dom visar.
    Det är ju så himla konstigt om dom visar så himla fel... Kan ju hoppas att det var fel på testet jag tog inatt och inte det igår. ;)

jaa precis
  • sweasmamma

god morgon tjejer. fortfarande ingen mens=)

ska handla test idag ...ska jag köpa digitalt eller till affären nu och köpa rfsu??? 

• Choccolat
    Helenmedh skrev 2012-01-01 21:23:30 följande:
    Jag vill också komma till septembertråden... :P 

La in denna tidigare men fick ingen respons så frågar igen vad ni tror? Är det tredje spökstrecket på 6 dagar..? Blir ju lite smånipprig av att varannat test är neg och varannat pos..

Det ser positivt ut.. har du testat idag?
  • Meja JP

på mitt test är det för första gången rosa,men det syns ju inte här.och jag lovar jag hade inte lagt upp det om jag inte såg ngt bilden blir så suddig har inget bra program i mobilen att mixtra med.å inget sånt program på datan alls :-/ jaa ja ni får stå ut ltie till
  • Meja JP
    sweasmamma skrev 2012-01-02 08:46:59 följande:
    god morgon tjejer. fortfarande ingen mens=)

ska handla test idag ...ska jag köpa digitalt eller till affären nu och köpa rfsu??? 

både och tycker jag
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2012-01-02 08:49:44 följande:
    både och tycker jag
    ha ha..mmmm men rfsu är lite sådär.....gillar inte dom. man kan testa när som under dagen efter bim va 
  • Meja JP
    sweasmamma skrev 2012-01-02 08:51:26 följande:
    ha ha..mmmm men rfsu är lite sådär.....gillar inte dom. man kan testa när som under dagen efter bim va 
    ja,men det är ju säkert bra att ha hållt dig en stund ändå.
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2012-01-02 08:52:30 följande:
    ja,men det är ju säkert bra att ha hållt dig en stund ändå.
    ja jo... men vet inte om jag ska slänga ut pengar på rfsu 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester