• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tack för att ni kikat tjejer!!!!

toghether90 Stooort Grattis

n1987,stort grattis till dig med,härligt

slemtorsk,vet inte om jag ser ngt,jag verkar ju se streck överallt men om nån dag kan där kanske va nått mer

helenemedh,titta,grattis

echida,hmm vet inte jag ser nått men kan inte säga om det är brett eller inte.

niiicesara,det ser pos ut tycker jag

carmat,kram till dig!

bananan81,väldigt pos

sus,beklagar :-/

nu ska jag krypa ner,godnatt tjejer!!!

• cutepoison
    Together90 skrev 2012-01-01 21:36:10 följande:

Ja tjejer, jag är helt otroligt och chockad men gravid och nu håller jag tummarna att det ska gå hela vägen till September denna gång... vilken underbar dag det varit, så otroligt lycklig för studen och hoppas det stannar så..
    Jag kan bara gråta av lycka just nu och nu väntar jag barn inte missfall   
    GRATTIS!! :) 
  • Together90
    Snoppan skrev 2012-01-02 05:59:18 följande:
    Hur långt innan kan man testa med RFSU?

Det beror på, dem har två test..det ena kan man testa upp till 7  dagar efter ägglossning och den andra vet jag inte.. :)
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Niicesara

Ingen bebis här. :(

Gjorde ett test typ 3 inatt för jag var så kissnödig då och det är helt blankt och negativt.

Suck! Andra gången på en månad som det blir så.
    Testet igår såg ju verkligen positivt ut. Jag fattar absolut ingenting.
    Är RFSU:s test så dåliga? Ger dom alltid spökstreck så? Har testat med dom en miljon gånger innan men då har det inte ens blivit ett spökstreck, varför blir det så nu?

• echida

Någon som vill trixa lite
    Bim -3 idag...
    Kommer säkerligen testa tills bim

O Grattis till alla som plussat =)

• Meja JP
    Niicesara skrev 2012-01-02 07:26:42 följande:
    Ingen bebis här. :(

Gjorde ett test typ 3 inatt för jag var så kissnödig då och det är helt blankt och negativt.

Suck! Andra gången på en månad som det blir så.
    Testet igår såg ju verkligen positivt ut. Jag fattar absolut ingenting.
    Är RFSU:s test så dåliga? Ger dom alltid spökstreck så? Har testat med dom en miljon gånger innan men då har det inte ens blivit ett spökstreck, varför blir det så nu?

fast hmm ä så fel kan det väl inte visa.kanske om du tagit tre test inatt så kanske det är för okoncentrerat urin?
  • Niicesara

Testade med samma test som igår. :(
    Drack nästan ingenting igårkväll heller. Vet inte om jag ska köpa fler test idag. CB digital plus dom vanliga. Bara för o se vad dom visar.
    Det är ju så himla konstigt om dom visar så himla fel... Kan ju hoppas att det var fel på testet jag tog inatt och inte det igår. ;)

• Meja JP

det är änna irriterande att mobilbilder blir så dålig när man lägger upp dem :-/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester