• minstörstalycka

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-02 18:22:51 följande:
    Jag har alltid testat med dessa, o har två pojkar men vet inte nu, ja de blir bara o avvakta =)
    tog du detta på kvällen ?
    Det är ju då minsann lika brett i mina ögon..
  • Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 18:24:40 följande:
    tog du detta på kvällen ?
    Det är ju då minsann lika brett i mina ögon..
    ja jag tog de efter ja vart på samhället.... starkast hittils men som sagt jag tror mensen e på Gg men ja förstår inte hur de kunde bli så här nu.... Jaja de återstår o se
  • Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 18:21:37 följande:

Från att få detta den 10 december, något som man inte riktigt kan tolka, varken posetivt eller negativt..
    Men detta var enbart 5 dagar efter sen mens, (Enligt min bm så är detta för tidigt för många)

Till att få detta 20 december på kvällen.

Vill bara ge er hopp om att man kan plussa sent! :)
    Ser inte bilderna du la upp i de här inlägget =S
  • minstörstalycka

Men vad konstigt ?
    Jag ser ju dom ?

Denna från 10 december

Denna från 20 december.

Jag tog aldrig något test där imellan då jag trodde det första var negativt. (Men det var ju inte det)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-02 20:54:00 följande:
    Frågar igeeeeeeen; kan man ha äl utan utslag på ältest?
    ja, de ska ju taijma tid osv, ja vet då ja testade bara på morgonen så fick jag aldrig utslag, sen då när jag testade på em o hålit mig så länge de gick (o hade älkänning) så fick jag utslag
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-01-02 20:56:10 följande:
    Jennie: ser bra ut!!! Bim?
    jag vet ju inte =P haha har ju testta till o från som e tok o fått olika svar på alla test, endel svagare osv... fick ju mf den 25 nov. och som sagt jag har ju testat minus efter det så de är ju ej från mf:et.
    konstigt trodde mensen va på G i em för jag fick sånn här bruna flytningar, åso hade ja kvar de här o blev sugen o kolla =P
  • Knasten83

Okej, man tänker ju att det ska varna när det e 24-48 timmar tills ägget släpper och då borde man inte missa det vilken tid på dygnet man än tar!

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Allimac 2004

Varje gång jag går in i den här tråden kommer denna rutan upp!?! Gör den det hos nån fler??

http://www.familjeliv.se/hem/tjollerfia/gallery/phpzbaczo.png

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester