Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Grattis Together till fint pluss
Här kom mensen punktligt denna månad med, så nya tag igen.
Pumman tråkingt men nu kör vi på igen, vi ligger ju ganska lika i tiden med äl och bim tror jag.
Ser ni nått??
Pumann - En stor kram till dig!
Pumann- Skit med mens Håller tummarna för en liten oktoberbebis för dig!
Här tror jag också mensen e på G =(
Men som jag sa tidigare va de inte bebis så vill jag ha igen mensen så jag hoppas på något av de =P
är bara som nå ljus bruna flytninagr, (sorry för infon) får se om de e mensen el om de e nå annat
Jag som vart glad att de vart blank på mina test imorse, för några dagar sedan fick jag ett svagt knappt synligt streck på cb testet, nu har cb digital + 2 st RFSU visat negativt. Min mens har inte kommit igång ön då jag ammar morgon/kväll. Hur säker är man om man ammar så lite som jag gör? Kanske va de min äl som börjar komma igång tänkte på smärtan i magen jag haft nån dag. Lycka till till er som längtar efter ett positivt test /ett som va glad att de inte va :P
lägger in ett par till
Frågan är om jag ska ta och testa igen.. Mår illa som bara den, halsbränna och ilningar i magen. Att jag är svullen kan ju bero på all god mat över jul och nyår.
Fick en blödning (mens), den 23:e, 3 dagar "för sent", och den var inte alls så riklig som den brukar.
Men jag kanske bara inbillar mig nu, att jag letar symptom.
Dagens test i tre versioner..samma test olika bilder med lite mixat ...
BIM ???? borde varit bim i dag.. men det är det ju inte eftersom ägglossningen flippade ... så jag kan vara allt från bim-5-8.
Jag ser inget men det kanske någon annan gör *S*