• LindaMagnusson

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

samma här...
    Skrikandes 

• minstörstalycka

Det där beror på då jag har kopierat dom första bilderna från min blogg, jag har kontaktat admin och hoppas dom kan ta bort inlägget så det återställs!

Ber om ursäkt!! Hade ingen aning om att det blev sådär!

• Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 21:48:29 följande:
    Det där beror på då jag har kopierat dom första bilderna från min blogg, jag har kontaktat admin och hoppas dom kan ta bort inlägget så det återställs!

Ber om ursäkt!! Hade ingen aning om att det blev sådär!
    ingen fara =) nu funkar de då för mig =)
  • minstörstalycka
    Jennie83 skrev 2012-01-02 21:55:05 följande:
    de va då lugna gatan här ikväll, vars e alla ? =P hihi
    Ingen verkar komma in här pga mig :(
  • Jennie83
    minstörstalycka skrev 2012-01-02 21:56:34 följande:
    Ingen verkar komma in här pga mig :(
    vadå då???? =/
  • sofia gbg
    Helenmedh skrev 2012-01-02 21:11:06 följande:
    Jaha.. Alltihop var bara spökstreck.. 

Fick mensen nu som beräknat.. Jag är såå satans ledsen nu! Femte försöket och allt bara skiter sig..Man får upp hoppet men sen så slits det ifrån en lika snabbt.. Och mannen.. Ja.. Han tycker inte vi ska försöka längre, han vet att vi har oddsen emot oss och han ser hur mycket detta tär på mig.. FYYYY!
    Nej nu ska jag gå och begrava mig ett tag..

Grattis till er som plussat förresten! (har inte läst igenom tråden idag så vet inte om det är någon men ändå..) 
    Vill bara skicka lite styrkekramar! 5 försök är inte så mycket och vad jag förstår så har du barn sedan tidigare :)

(varför skulle ni ha odsen emot er?)

Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Choccolat

BIM-3 idag.. tagit på kvällen men hållt mig i nästan 5 timmar.. Är så lycklig att jag skakar och gråter... Ett år, ma/mf.. Måtte det vara vår tur nu! Taget efter ca 2 min och blev bara starkare för varje minut som gick sen... =)
  • sassa87
    Choccolat skrev 2012-01-02 22:17:54 följande:

BIM-3 idag.. tagit på kvällen men hållt mig i nästan 5 timmar.. Är så lycklig att jag skakar och gråter... Ett år, ma/mf.. Måtte det vara vår tur nu! Taget efter ca 2 min och blev bara starkare för varje minut som gick sen... =)
    grattis mikaela80 till + Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester