• Loouiiisee

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LindaMagnusson skrev 2012-01-02 11:39:39 följande:
    Någon som haft bruna flytningar? Vad var deti så fall?

Jag har läst att det kan vara allt ifrån missfall till att vara gravid och allt där i mellan........
    Hur är det för dig då?  
  • LindaMagnusson

Jodå fram till idag har jag inte känt nått av att mensen är på G men bruna flytningar är nog ett tecken på mensen fast att jag aldrig haft bruna flytningar innan!

• Hoppaspåfler

Nu har jag pratat med barnmorskan. Hon sa att deras o sjukvårdens test inte är lika känsliga som apotekets tester, det är därför de vill att man gått över tiden med 7-10 dagar innan man kommer dit och testar. Jag berättade historien o det hon sa var att hon tyckte det lät som om jag var gravid och att blodet som kommit var gammalt blod pga av färgen. hon sa också att det är vanligt med dessa blödningar i början av graviditet. Hon menade också på att det var positivt att jag fortfarande mår illa. Fick en liten flytning med blod i när jag höll på och röjde här hemma så just nu tar jag det lugnt.

Gravid eller inte?! Det är fråga… som vi får svar på förhoppningsvis inom en lååååång vecka.

Kram Helene!

• Together90
    sassa87 skrev 2012-01-02 12:53:29 följande:
    någon som ser på mina bim - 1 eller 2

Jaaa kanske jag ser något, men jag vet inte..prova ta ett nytt imorgon :)
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sassa87
    Together90 skrev 2012-01-02 12:55:59 följande:
    Jaaa kanske jag ser något, men jag vet inte..prova ta ett nytt imorgon :)
    ja det ska jag göra. ha laddat upp med tester. första gången som jag ser ett streck såg ännu svagare igår kväll.
  • Rainbow brite
    sassa87 skrev 2012-01-02 12:53:29 följande:
    någon som ser på mina bim - 1 eller 2

Ja mend et är svagt men fosätt testa för är det pos så blir det ju starkare
  • sassa87
    Rainbow brite skrev 2012-01-02 12:58:56 följande:
    Ja mend et är svagt men fosätt testa för är det pos så blir det ju starkare
    japp det ska jag. kanske ett ikväll. hihihi
  • Rainbow brite
    sassa87 skrev 2012-01-02 13:00:11 följande:
    japp det ska jag. kanske ett ikväll. hihihi

hehe gör du så

Jag vet själv hur otålig man var och direkt efter ÄL började man maniskt testa med g-tester
    Man var som värsta token.

Längtar tills man får göra det igen     
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester