Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag har läst att det kan vara allt ifrån missfall till att vara gravid och allt där i mellan........
Hur är det för dig då?
Jodå fram till idag har jag inte känt nått av att mensen är på G men bruna flytningar är nog ett tecken på mensen fast att jag aldrig haft bruna flytningar innan!
Nu har jag pratat med barnmorskan. Hon sa att deras o sjukvårdens test inte är lika känsliga som apotekets tester, det är därför de vill att man gått över tiden med 7-10 dagar innan man kommer dit och testar. Jag berättade historien o det hon sa var att hon tyckte det lät som om jag var gravid och att blodet som kommit var gammalt blod pga av färgen. hon sa också att det är vanligt med dessa blödningar i början av graviditet. Hon menade också på att det var positivt att jag fortfarande mår illa. Fick en liten flytning med blod i när jag höll på och röjde här hemma så just nu tar jag det lugnt.
Gravid eller inte?! Det är fråga… som vi får svar på förhoppningsvis inom en lååååång vecka.
Kram Helene!
håller tummarna storafamiljen
någon som ser på mina bim - 1 eller 2