• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-02 21:01:56 följande:
    Hittade detta om ÄL:

"Om man har problem med produktionen av östrogen så kan det vara så låg nivå av det att hormonet LH aldrig tillverkas i nån hög grad. Det gör att både ÄL och stegring uteblir. Rätt vanligt om man nyligen har slutat med hormonpreventivmedel och kroppen ännu inte stabiliserat sin egen hormonproduktion.

Alltså:     
    Utebliven ÄL men hög LH-produktion = stegring.
    Utebliven ÄL och låg LH-produktion = ingen stegring."  
  • N1987

Till er där ute som testar tidigt. Mina test visade bara svaga, svaga skuggor som jag tog för spökstreck fram tills BIM -2 då det visade supersvagt rosa. Ikväll fick jag detta på BIM-dagen med kvällsurin.

• Choccolat
    N1987 skrev 2012-01-02 22:37:03 följande:
    Grattis Mikaela80 och välkommen till septembertråden! {#emotions_dlg.flower}
    Tackar tackar! Och detsamma!!! =)
  • sassa87
    N1987 skrev 2012-01-02 22:36:01 följande:

Till er där ute som testar tidigt. Mina test visade bara svaga, svaga skuggor som jag tog för spökstreck fram tills BIM -2 då det visade supersvagt rosa. Ikväll fick jag detta på BIM-dagen med kvällsurin.

grattis N1987 till + Skrattande
  • Ljushuvudet
    sassa87 skrev 2012-01-03 00:11:40 följande:
    ser ni något på detta
    Kikade i ditt galleri med men jag ser tyvärr inget
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester