• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ja men då mensen ALDRIG är sen så fanns ju verkligen hoppet där tills nu .... F*N också =( förra månaden dag 23 och denna dag 25 så nu blir det äl stickor .....

FYYY VA LEDSEN JAG ÄR 

• Den lilla M

grattis till alla er som har plussat.. vilken bra start på året !
    Här är jag på BIM -2 och känner att mensen är på intågande.. så det blir till att ta nya tag vid nästa ÄL

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-01-02 09:31:16 följande:
    ja men då mensen ALDRIG är sen så fanns ju verkligen hoppet där tills nu .... F*N också =( förra månaden dag 23 och denna dag 25 så nu blir det äl stickor .....

FYYY VA LEDSEN JAG ÄR 
    Jätte kram!!!
  • echida

Ser ni något med era ögon.. Jag tycker  mig se ett svagt men för smalt streck :(

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-02 09:06:01 följande:
    stack till i magen ,går på toa.. MENS Gråter

nejjjj :( fan då satt spänt o väntapå ditt test. bättre lycka nästa gång krammmmm{#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011

satt o tänkte på det här med ältester. om jag alltid annars har äl utslag dag 14 men hade nu sist dag 9...när ska jag börja testa?direkt efter mensen

• Squeezy

Grattis till alla fina plus! Och beklagar verkligen alla negativa tester och andra tråkigheter. Vet precis hur det känns.

Själv har jag ingen direkt koll på om/när min äl var denna månaden. Ska försöka låta bli att testa innan onsdag iaf. Tycker att man blir så stressad över alla blanka tester, och det är inte värt det för mig att hänga upp sig för mycket.
    Så innan jag får ett tydligt streck på stickan lägger jag inte upp några bilder.

Håller tummarna för er alla, och hoppas att ni kan slappna av lite trots önskan att bli gravida. Kram på er.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester