• Hoppaspåfler

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fy vad långsamt tiden går när man väntar på posten..Skrikandes

• Jennie83

Lägger upp mina bilder igen från igår kväll, inge mera ökande av de jag tror e mensen. vad tror ni???

• Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2012-01-03 11:51:12 följande:

Lägger upp mina bilder igen från igår kväll, inge mera ökande av de jag tror e mensen. vad tror ni???

Jag vill gärna tro Jennie men alla mina va spök.. Sök på mina inlägg så ser du hur klara och breda dom kan va men ändå va spök :(
  • Choccolat
    Liten Léonie skrev 2012-01-03 11:53:22 följande:
    Jag vill gärna tro Jennie men alla mina va spök.. Sök på mina inlägg så ser du hur klara och breda dom kan va men ändå va spök :(

Men alltså.. några av dina cb var breda och fina.. Jag tror mer att du hade en kemisk grav än spök... Kan det inte vara så?
  • Choccolat
    Jennie83 skrev 2012-01-03 11:51:12 följande:

Lite svårt att hålla isär alla.. men har man inte kunnat skymta på dina test i ett par dagar nu?
  • evur

Halloj!
    alltså jag har följt er sen i början av dec nån gång å jag kan säga att jag smittats sv testa-tidigt-sjukan=) Jag har testat  med testlagrets tester sedan 6 dagar efter äl å jag tror att den va någonstans mellan den 13-15 dec..... har ingen mens än men har haft molande värk i magen sen den 13 ...ja inte hela tiden men absolut varje dag.... testar fortfarande neg med testlagret.... är det läge att ge upp?

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-03 12:20:12 följande:
    jag vill se flera tester... fundrear på att regga ett nytt konto på FL bara för att få posta fler tester ha ha ha ha..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester