• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Together90 skrev 2012-01-03 09:33:19 följande:
    Ser ni?  :( Mår så fysikt dåligt nu, ska jag verkligen inte få gå igenom en lyckad graviditet någongång??? :(    
    ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11

ja men .... det är ff där,brett och fint!!! du testade väl inte med cb?? utan andra och cb digital väl??
  • Knasten83

together: Men vad menar du? Blir det svagare??????? NÄÄÄ!!???????

www.jagegomoi.webblogg.se
  • Together90
    sweasmamma skrev 2012-01-03 09:37:27 följande:

ja men .... det är ff där,brett och fint!!! du testade väl inte med cb?? utan andra och cb digital väl??

Nej testade med testlagret..kommer en bild snart!
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Knasten83

Tjejer, jag drar lite snabbt igen om mig, jag gör det för att jag e så kass på att komma ihåg alla era berättelser.

Snabbt; Pcos, ägglossar inte själv men haft extrema äl-flytningar senaste 3 darna,,, och visst har jag stegring?????

www.heddishsaker.blogg.se
  • Choccolat
    Knasten83 skrev 2012-01-03 09:41:46 följande:
    Tjejer, jag drar lite snabbt igen om mig, jag gör det för att jag e så kass på att komma ihåg alla era berättelser.

Snabbt; Pcos, ägglossar inte själv men haft extrema äl-flytningar senaste 3 darna,,, och visst har jag stegring?????

Precis så fick jag.. liiiite starkare möjligen.. inte positivt enligt mig men jag hade äl enligt blodprov!
  • Squeezy
    Knasten83 skrev 2012-01-03 09:41:46 följande:

Yes det har du absolut!
  • Knasten83

nä precis tycker man borde ha lika starkt som det står överallt, så om jag bara hade gissat släpper ägget troligen om mer 48 timmar än 24.... för det borde bli ytterligare starkare, ska testa igen i em. 
    Helt galet om jag ägglossar, gör ju inte det normalt!! Skrattande 

• Knasten83
    7feb skrev 2012-01-03 09:27:33 följande:
    Sorry det blir så kluddigt att kopiera på Ipaden men jag har kopierat knasten? Mina orde är drakars två raderna
    såg ditt svar!!! Tackar!! 
  • Together90

Dålig bild men ni ser problemet :(

Jag hatar mig själv och hatar min kropp och jag hatar att jag alltid får falska förhoppningar... :( Inte rättvisst  :( 
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester