• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mamma Linder skrev 2012-01-03 13:43:42 följande:
    Min man brysr sig inte, han är glad att han får pippa {#emotions_dlg.djavulsk}
    Samma här. :P
  • popcornplaya
    sweasmamma skrev 2012-01-03 13:48:22 följande:
    HA HA HA...lucky you!!! nje min man har hört så mkt om allt omkring så han får liite prestationsångest !!! men ofta funkar det ändå men med lite sura miner.. =)
    Här är det inga problem att få mannen med på noterna, snarare tvärtom.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Langtarmassa

Mina brukar bli precis mitt i typ ochbeftersom jag har en cykel på 28-29 dagar så brukar det bli nånstans mellan dag 13 och 15..

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-03 14:29:53 följande:
    Vilken dag i cykeln brukar era Ältest visa pos?
    för mig visar det positivt  dag 10-12, ägglossar ju dag 12-13...utom just denna månaden då det var...hmm 18 eller 20 eller nåt sånt..-(
  • Zelmilainen
    Gummsan skrev 2012-01-03 14:29:53 följande:
    Vilken dag i cykeln brukar era Ältest visa pos?
    perioden mellan mens och äl kan variera kraftigt och är väldigt individuellt. me fasen mellan äl och mens (lutealfasen) är i princip alltid densamma och vanligast är 14 dagar (men kan vara lite olika från person till person).

men då ja va igång förra svängen visade ältest pos ca dag 12-13. men nu tror ja det kommer göra det redan på dag 8-9, detta då min cykel numera bara är på 23-25 dgr ist för 28 som innan... 
    nehepp...
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-03 15:58:53 följande:
    Ingen som är sugen på en bim lista? Lite skoj då rätt många är återkommande:-P
    jo men det tycker jag vi snickrar i hop en... jag har ju inte en jävla aning om när min bim är denna månaden men jag kanske kan gissa.....

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}

Slemtorsk ca 10/1-2012
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester