• Den lilla M

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis Mikaela80!! Stor kram

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2012-01-03 08:57:11 följande:
    Slemmis: På första bilden syns ju något.. ingen som kan trixa? Ser du något irl?
    nja.. i vissa vinklar tycker jag att jag ser något.. en skugga typ, men jag är ju lite skadad efter allt testande hahaha...

jag har mixtrat lite med bilderna själv men kan inte få något tydligare faktiskt men om någon kan o vill får ni gärna trixa med dem
  • förstis

Tror jag fick ett Plus i morse Glad 
    I och för sig ett svagt streck men jag har stickningar i livmodern och brösten ömmar.... Vågar man hoppas?? Har BIM på lörda. 

• sweasmamma
    förstis skrev 2012-01-03 09:07:40 följande:
    I och för sig ett svagt streck men jag har stickningar i livmodern och brösten ömmar.... Vågar man hoppas?? Har BIM på lörda. 

jadå bara fortsätt testa och se om det blir mer starkt.. bild??? =)
  • Together90
    förstis skrev 2012-01-03 09:07:40 följande:

oj jävlar...plussa på BIM-6 är bra :)
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Choccolat
    Den lilla M skrev 2012-01-03 08:59:48 följande:
    Grattis Mikaela80!! Stor kram

Tack! Nu håller jag tummarna för dig... vet att du kämpat lääänge!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester