Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja jag blir så förvirrad. Antingen hoppas ja mensen kommer igång el att de blir ordentligt starkt nu snart.
BIM -4 idag tror jag.. å helt blankt! Att det ska va så jädra svårt att göra bebis :P
Åhhh suger så i testtarmen så jag får krupp. Men har ju inte haft äl än så jag får snällt vänta. Är dag nio idag och gubben har lovat mig sex ikväll. Är ju tidigt än. Får se om han kör hela vägen eller surar till och drar ut :-P
Jennie83: men där set man ju! Du har inga från testlagret?
Jo men det har vart förmycket tjat om äl och så. Han vill helt plötsligt vänta. Men vi får se. Hoppet överger mig inte än iaf
Ahaa okej.. ja det verkar vara ett vanligt problem bland männen att dom backar om det tjötas för mycket.
Min vill helst att det ska vara "det kommer när det kommer" och vill inte riktigt förstå att man behöver anstränga sig lite..
Rosagron: det e ju verkligen mkt som ska klaffa!! Killar e ju inte så insatta... Min man blev det med vårt första barn, då fick vi hjälp till slut men då fick han också lära sig om hur allt ska pricka osv. Fast han är också mer intresserad än de flesta!! ;)
Nu tar vi det som set kommer men jag kollar ältest... Får se.
Idag kom mina äl test och gravtest !! jag kommer inte prata om NÅGOT sånt denna månaden utan ska försöka mysa på så mkt som möjligt !! om inte annat så blir han sugen efter ett par öl så jag får la köpa ett flak så vi kan få till det ett par dagar på raken =) HA HA
Min man brysr sig inte, han är glad att han får pippa