• UntilTheDark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMA skrev 2012-01-03 17:27:29 följande:
    Inte om det har varit likadant på 6 tester =)
    Det kan inte bli så galet på hur många som helst  
    Varför har du gjort bilden så otroligt konstig? Jag tycker det ser ut som spök i ditt galleri. Är det + kommer det synas tydligt och på annat vis.
  • Kaksmulan1

MAhlroth. Jag vill inte göra dig ledsen men jag har säkert fått 30 sånna. Men är det efter bim och du inte haft nån blödnig så grattis.

• Liten Léonie

Ledsen MAhlroth men det är ett spök. Kolla mina spök i galleriet eller i tråden...

• Alyssa
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-03 08:30:27 följande:
    testlagrets  får jag bara spök på..mest efter tiden gått ut men det har även hänt inom tidsramen... jätteunderligt, det har varit mest åt det grå hållet men några gånger mer rosa men smalare streck då...

Dessa var så billiga (150 ÄL tester och 50 grav för 367 kr inkl frakt från storbritanien) så man undrar nästan om de verkligen funkar... men det återstår väl att se. Tror inte vi lyckas denna månaden iaf eftersom vi inte fixade att få till det de mest viktiga dagarna
    Slemtorsk, jag har använt dessa test när jag försökt bli gravid de senaste tre gångerna (de två yngsta barnen) och de funkar! Så oroa dig inte för det. Jag har precis klickat hem 50 äl tester för 0.99 engelska pund + frakt.
    Är äggdonator http://chaufformamman.blogspot.com/
  • Den lilla M

ser tyvärr ut som ett vanligt cb spök plus.. de dyker upp på de flesta cb testen nuförtiden. be din partner ta ett o se om det blir helblankt..
    hoppas att det är ett plus o inte spökis!! tycker att cb borde skärpa sig, så många som får just detta på sina test!!

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • kanske 4a
    {#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}

LillaPluppen 9/1
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    Popcornplaya 10/1-2012
    MHe 11/1-2012
    Gummsan 22/1-2012
    Kanske 4:a 23/1-12
    Helenemedh 30/1-2012
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • JD79

hade försvunnitRynkar på näsan

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}

LillaPluppen 9/1
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    Popcornplaya 10/1-2012
    MHe 11/1-2012
    vixanbus 18/1-2012
    Gummsan 22/1-2012
    Kanske 4:a 23/1-12
    Helenemedh 30/1-2012

Göteborgare
  • slemtorsk i din bralla
    Alyssa skrev 2012-01-03 17:40:59 följande:
    Slemtorsk, jag har använt dessa test när jag försökt bli gravid de senaste tre gångerna (de två yngsta barnen) och de funkar! Så oroa dig inte för det. Jag har precis klickat hem 50 äl tester för 0.99 engelska pund + frakt.
    Det viktigaste tycker jag ju är att de inte ger falska plus..spökstreck efter tiden gått ut kan ju i stort sett alla tester ge.. jag får dock söka på e-bay efter instruktionerna (om inte du har dem) för jag vette katten hur många minuter jag ska vänta *S*
  • Alyssa
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-03 18:00:41 följande:
    Det viktigaste tycker jag ju är att de inte ger falska plus..spökstreck efter tiden gått ut kan ju i stort sett alla tester ge.. jag får dock söka på e-bay efter instruktionerna (om inte du har dem) för jag vette katten hur många minuter jag ska vänta *S*
    På gravtesten? Har nog slänt det men har för mig att det var 20 min. Man skulle väl vänta typ 5 min innan man läser av för ett säkert resultat. Jag har aldrig fått falska plus med dom, har testat när jag vet att jag inte är gravid bara för att kolla och de har varit vitare än vitast utan något spök.  
    Är äggdonator http://chaufformamman.blogspot.com/
  • slemtorsk i din bralla

testoman som man är tog jag ett till nu i eftermiddags men jävlar vilka kassa kort det blev... ska försöka ta något bättre när mannen försvinner in i duschen....

de är mixtrade med för annars hade man nätt o jämt sett att det var tester *S*

Då och då tycker jag mig skymta en skugga men det är nog bara inbillning

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester