• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Choccolat skrev 2012-01-03 09:14:50 följande:
    Tack så JÄTTEMYCKET för alla grattis!!!!

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!va roligt !!!!!!<=)
  • förstis
    sweasmamma skrev 2012-01-03 09:11:08 följande:

jadå bara fortsätt testa och se om det blir mer starkt.. bild??? =)

Försökt få in bild men får inte till det. Men jag kan ju vänta till lörda å se om det håller i sig. Får försöka få in bild då.
    Together90 skrev 2012-01-03 09:15:02 följande:

oj jävlar...plussa på BIM-6 är bra :)
    Ojdå, ja det är det kanske? Jag har testat tidigare månader när jag hoppats på graviditet men inte sett ett spår av något plus. Men jag håller tummarna att det är sant Glad
  • Hoppaspåfler

Jag skall testa idag igen när posten kommit. Är jätte nervös att det inte skall visa något 

• Together90

Jag börjar bli lite ledsen :(...

Mina tester blir inte starkare ... har gått två dagar sen första testet :( 

Ska det sluta dåligt igen för mig :(     

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2012-01-03 09:22:36 följande:
    Jag börjar bli lite ledsen :(...

Mina tester blir inte starkare ... har gått två dagar sen första testet :( 

Ska det sluta dåligt igen för mig :(     

näää då !!!! hcg höjs ju varannan till var tredje dag !!
  • 7feb

Knasten83 skrev 2012-01-02 21:01:56 följande: Hittade detta om ÄL: "Om man har problem med produktionen av östrogen så kan det vara så låg nivå av det att hormonet LH aldrig tillverkas i nån hög grad. Det gör att både ÄL och stegring uteblir. Rätt vanligt om man nyligen har slutat med hormonpreventivmedel och kroppen ännu inte stabiliserat sin egen hormonproduktion. Alltså:      Utebliven ÄL men hög LH-produktion = stegring. Utebliven ÄL och låg LH-produktion = ingen stegring."   Måste bara säga att för min del så var det så att jag fick äl utslag på stickor men mina ägg var för dåliga eller omogna för att kunna bli gravida, vi gjorde tillslut IVF.

• sweasmamma
    Choccolat skrev 2012-01-03 09:16:04 följande:

Tack! Nu håller jag tummarna för dig... vet att du kämpat lääänge!!!

ja,går in på försök nr 7 nu !! kanske är en bra mån för då är bebis beräknad till dotterns typ födelsedag .. eller dagarna innan =) vi kanske bara lyckas var 4:e år=)

idag kommer mina äl test och gravtest! börjar testa dag 7-8 som jag gjorde förrförra mån,fick ju fullt utslag dag 8 el 9...äter folsyra,nyttigt,motionerar och slutar röka helt om 2 dagar,hoppas det hjälper till =)
  • Together90
    sweasmamma skrev 2012-01-03 09:23:58 följande:

näää då !!!! hcg höjs ju varannan till var tredje dag !!

Jaa men :( det skulle vara så typsikt.. man blir skit lycklig sen krossas drömmen på 2 minuter... 

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • 7feb

Sorry det blir så kluddigt att kopiera på Ipaden men jag har kopierat knasten? Mina orde är drakars två raderna

• Together90

Ser ni?  :(

Mår så fysikt dåligt nu, ska jag verkligen inte få gå igenom en lyckad graviditet någongång??? :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester