• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemmis

påförsta ser jag något men tycker jag ser två extra streck hehe på det andra tycker jag det ser vitt ut där strecket ska vara men som sagt svårt se

• Alyssa
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-04 16:42:51 följande:
    den primära orsaken är ju att mannens spermier -när vi väl får ur några- är slöa.... så de hade en tes att de hinner simma uppåt om vi är lite tidiga ute *S*

vi gör väl vårat bästa i väntan på nästa ivf-försök
    Ah ok. Vad tråkigt att det är så! Har ni inte fått inseminera hos dr? Hoppas att det går vägen för er iaf.
    Är äggdonator http://chaufformamman.blogspot.com/
  • slemtorsk i din bralla
    Alyssa skrev 2012-01-04 18:27:40 följande:
    Ah ok. Vad tråkigt att det är så! Har ni inte fått inseminera hos dr? Hoppas att det går vägen för er iaf.
    nej.. de tycker inte att det är någon idé eftersom det är så liten chans att lyckas med insemination så vi har fått ICSI direkt, men i väntan på första och även nu på andra behandlingen så vill vi ändå göra vårat bästa hemifrån..

Ni som frågade... BIM är troligtvis om 6 dagar... men vet inte säkert eftersom ägglossningen var sen denna månaden
  • Gummsan

Radio & Slemmis: Ser tyvärr inget

Dag 10idag. Inget utslag på ältestet. Förra gången kom stegringen på dag 10. Får se när det blir denna gången, om det blir.

• Zelmilainen
    Gummsan skrev 2012-01-04 19:04:35 följande:
    Radio & Slemmis: Ser tyvärr inget

Dag 10idag. Inget utslag på ältestet. Förra gången kom stegringen på dag 10. Får se när det blir denna gången, om det blir.
    hoppas hoppas. d e dock väldigt vanligt att fasen mellan mens och äl varierar ganska mycket och man har bara äl 10 av 12 månader i snitt. men hoppas stegringen kommer imorrn lr väldigt snart.
    nehepp...
  • mummysun

Är det någon som vet om testlagrets stickor alltid har två streck när man lyser liksom bakom?? Har testat  ett par gånger och tyckt mig ana ett streck men svagt så svagt. När jag sätter det mot lampan kan jag se två steck...??? Är det alltid två streck vid genomlysning??? Nån som vet??

• Zelmilainen
    mummysun skrev 2012-01-04 19:56:29 följande:
    Är det någon som vet om testlagrets stickor alltid har två streck när man lyser liksom bakom?? Har testat  ett par gånger och tyckt mig ana ett streck men svagt så svagt. När jag sätter det mot lampan kan jag se två steck...??? Är det alltid två streck vid genomlysning??? Nån som vet??
    det finns en antydan till två streck ja, men där teststrecket ska va ser det stercket lixom annorlunda ut. svårt att förklara. om du är osäker på om d e positivt lr ej så lägg upp en bild?
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester