• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tuva: ja ser linjen hur ligger du till med bim ?

• Lindis1974

Håller alla tummar jag har together :)

• 05091112
    mummysun skrev 2012-01-04 21:09:35 följande:
    Äsch jag har ju bara mobilkamera man ser ju inget knappt...

Känns ju urlöjligt ni måste ju tro jag är knäpp !! Men i lampan har alla tre testen samma svaga linje
    Jag ser på alla tre
  • mummysun

Jag är på bim -3. Jag känner mig inte särskilt hoppfull Är det inte så att man ser platsen där teststrecket ska var på alla test. Det var FB och den här tråden som fick mig att titta i lampan det hade jag aldrig gjort annars utan tagit för givet att de är negativa Är ju livsfarligt med dessa trådar

• Knasten83

Together: inte alls sjukt att tänka så! Man är ju normalt lite orolig för mf utan att ha upplevt det, har man fått genomlida det så många ggr som dej skulle det va konstigt om du inte tänkte på det!!! Det kommer stanna nu, jag känner det! :)

• mamma91

snälla gå in i mitt galleri på forumbilder å se vad ni tror om det testet!! kan inte lägga in bilden här...

• Together90
    Knasten83 skrev 2012-01-04 21:33:10 följande:
    Together: inte alls sjukt att tänka så! Man är ju normalt lite orolig för mf utan att ha upplevt det, har man fått genomlida det så många ggr som dej skulle det va konstigt om du inte tänkte på det!!! Det kommer stanna nu, jag känner det! :)

Tack Knasten, ja det är ju jobbigt för en graviditet ska ju vara något underbart och njutbart och samtidigt som det är det för mig och jag är jätte lycklig så finns ju den där oron hela tiden... 

Dock den här graviditeten känns ju helt annorlunda jämfört med dem tidigare, jag vet inte.
    Jag hoppas så innerligt att du har rätt...(L)     
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • mamma91
    Together90 skrev 2012-01-04 21:14:17 följande:
    Titta, jag vet att jag inte skulle testa mera men jag hade ett hemma och var bara tvungen...

vad tror ni?
    Det översta testet är ifrån idag och det understa är ifrån här om dagen.

Har det blivit någon skillnad?

Och det översta testet ifrån idag är tagit med kiss som jag bara hållit inne i 1 timma ca och nu på kvällen efter jag druckit cola och vatten hela dagen.      

Bör jag vara lite mer hoppfull nu?

Eller?  

ser mycket bra ut :) det kommer gå bra ska du se.. bara du kan slappna av och ta det lugnt!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester