• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Va lugnt här är ikväll!!! Jag vill ha test att analysera!?!? :))

• mummysun

Äsch jag har ju bara mobilkamera man ser ju inget knappt...

Känns ju urlöjligt ni måste ju tro jag är knäpp !! Men i lampan har alla tre testen samma svaga linje
  • Together90

Titta, jag vet att jag inte skulle testa mera men jag hade ett hemma och var bara tvungen...

vad tror ni?
    Det översta testet är ifrån idag och det understa är ifrån här om dagen.

Har det blivit någon skillnad?

Och det översta testet ifrån idag är tagit med kiss som jag bara hållit inne i 1 timma ca och nu på kvällen efter jag druckit cola och vatten hela dagen.      

Bör jag vara lite mer hoppfull nu?

Eller?  

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Jennie83
    Together90 skrev 2012-01-04 21:14:17 följande:
    Titta, jag vet att jag inte skulle testa mera men jag hade ett hemma och var bara tvungen...

vad tror ni?
    Det översta testet är ifrån idag och det understa är ifrån här om dagen.

Har det blivit någon skillnad?

Och det översta testet ifrån idag är tagit med kiss som jag bara hållit inne i 1 timma ca och nu på kvällen efter jag druckit cola och vatten hela dagen.      

Bör jag vara lite mer hoppfull nu?

Eller?  

Är mkt starkare idag!!!!! =) Grattis igen =)
  • Liten Léonie

Together:
    Bor det ingen bebis där då tror jag aldrig på test igen. Klart du är gravid!!

• Together90
    Liten Léonie skrev 2012-01-04 21:19:10 följande:
    Together:
    Bor det ingen bebis där då tror jag aldrig på test igen. Klart du är gravid!!

Gulledig..hoppas på att allt står rätt till där inne... 
    Jag ska sluta testa nu för nu har jag sett att det blivit lite starkare sen första testet och då får jag väll nöja med mig det eller hur? 

Min mamma tog med sig alla mina test hem igår haha så jag har inga kvar förutom 1. 
    Ska verkligen försöka låta bli att testa..

haha          
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Haggstrom
    mummysun skrev 2012-01-04 21:09:35 följande:
    Äsch jag har ju bara mobilkamera man ser ju inget knappt...

Känns ju urlöjligt ni måste ju tro jag är knäpp !! Men i lampan har alla tre testen samma svaga linje
    Dem två längst ut tycker jag att jag ser något på!! på den andra bilden!
  • Lindis1974

Togheter: klart starkare. Ta en digital om ett par dagar så kan du se om veckorna ändrats :)

• Together90
    Lindis1974 skrev 2012-01-04 21:22:37 följande:
    Togheter: klart starkare. Ta en digital om ett par dagar så kan du se om veckorna ändrats :)

Ja jag har ett digitalt kvar men vågar inte använda det, vill inte bli ledsen så jag avvaktar haha

Jag vill bara få "tro" att allt står rätt till...och jag vill inte tveka utan jag vill bara känna mig otveklöst jäkla perfekt jäkla gravid men pga alla missfall så kan man liksom aldrig sluta komma på anledningar varför det ska gå åt skogen ...sjukt.

Nej nu får vi se, hoppas hoppas hoppas Hjärta    
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester