• Choccolat

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nämen.. Här går jag in för att gotta mig i test.. Och möts av en jäkligt tråkig diskussion angående trådens själva natur! Ut ur tråden ni som inte gillar den.. Ni som har testat: kasta upp dom för oss anda att analysera sönder

• BebisVagga
    Together90 skrev 2012-01-04 22:11:58 följande:
    Att du kanske inte vet anledningen til varför folk vill göra såhär? analysera innan BIM osv.. därför folk kanske har lite historia bakom sig!

Jag hoppas för det bästa för dig också och om du vill så är du välkommen tillbaka till tråden när du känner för det men här kommer det säkert fortsättas testa, mixtra och lysa igenom..

Kram   

ni får testa hur mycket ni vill..

men bli inte för besvikna bara.. ibland ser ögat saker som inte finns..

Jag fick svaga pluss i början på dec... men dem blev bara svagare... 3 dags sen mest.. så hade med en kemisk graviditet eller vad det nu kallas för..

nu vågar jag helt enkellt inte testa mer... mitt andra missfall nu på 6 månader... ett i aug i v 8.. o nu detta i december...

faktiskt nästan så jag vill skita i hela göra barn grejjen..... o absolut inte testa... har blivit anti mot det.. jag e hellre omedveten om ett tidigt missfall än bli besviken på att det e fel på mej som släpper varje foster som blir till

• Kaksmulan1

Bebisvagga. Måste bara säga att jag blir häpen av dina inlägg. Jag har sett dig av och till sen i somras och du har testmissbrukat minst lika mycket som vi andra och nojjat sönder dig över negativa test. Minns tom att du gav upp och inväntade mensen när du inte plussat på bim -2 så döm inte dessa tjejer. Kan vara så att du lärt dig en läxa men finns ingen anledning att låta bättre än de andra och smiska dom på fingrarna.

• Knasten83
    mamma91 skrev 2012-01-04 22:14:27 följande:
    yes det tror jag att jag gjorde iallfall inom 15 min.. är första gången jag använder dessa tester så kan inte så mycket om de.
    Hade jag fått det strecket hade jag tagit det som gravid, men samtidigt har jag lärt mig att det är många missvisade test och att man bör fortsätta testa tills det blir starkt eller tills mensen kommer.
    När har du bim? 
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Together90
    Choccolat skrev 2012-01-04 22:16:47 följande:
    Nämen.. Här går jag in för att gotta mig i test.. Och möts av en jäkligt tråkig diskussion angående trådens själva natur! Ut ur tråden ni som inte gillar den.. Ni som har testat: kasta upp dom för oss anda att analysera sönder

Haha kolla mitt test och jämförelse ifrån idag och säg vad du tror?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • popcornplaya

Bebisvagga: den här tråden är ju som sagt till för dom som tycker det är kul att analysera. Är ju nästan som en sport och ett beroende. Att du inte mått bra över det och tänker sluta får väll stå för dig, då är det väll bara att lämna tråden om man stör sig eller?

• Minihopp82

Hej!

Är helt ny här och skulle behöva lite hjälp! Jag är någonstans på bim-4 eller bim-3 och testade igår och idag fast det är lite tidigt...Jag har använt testlagrets, har aldrig fått någon tillstymmelse till streck med dessa förut, har varit helt kritvitt. Nu tycker jag mig se något som blivit lite starkare bara under dagen (och sen igår kväll när jag såg det första "strecket"). Inbillar jag mig här? Det är ju väldigt svagt, helt klart!

Kan tillägga att mannen är mycket skeptisk även om han också ser strecken även i "halvskum" belysning. Han vill inte att jag ska bli besviken sen, om det nu är något knas med testen. Jag har ju hört mycket om de sk "spökstrecken", kan detta vara det? Förstår att jag borde vänta till bim, men kan inte hjälpa att hoppas liiiite:)  De kommer efter kanske 5 min, och försvinner inte när testen torkat sen. Vad tror ni, inbillar jag mig? 
    Tack, tack!

• BebisVagga
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-04 22:17:24 följande:
    Bebisvagga. Måste bara säga att jag blir häpen av dina inlägg. Jag har sett dig av och till sen i somras och du har testmissbrukat minst lika mycket som vi andra och nojjat sönder dig över negativa test. Minns tom att du gav upp och inväntade mensen när du inte plussat på bim -2 så döm inte dessa tjejer. Kan vara så att du lärt dig en läxa men finns ingen anledning att låta bättre än de andra och smiska dom på fingrarna.
    jag skrev att jag själv varit testnarkoman o mixtrat sönder.. så jag låssas inte vara bättre än er andra.. mer att jag vill påpeka att ibland ser mans aker som inte finns.. jag har blivit jätteledsen o besviken..
    ja jag har lärt mej vad som e på riktigt... o ni andra borde med göra det.. man blir bara ledsen om man tror alldeles för mycket..

men absolut inte peka finger eller göra er till åtlöjje.. absolut inte..  jag vill hur gärna man vill.. men jag vet oxå hur jävla ledsen man blir när man hoppats så in i helvete o det bara rasar sen..

vill bara att ni alla ska lära er att ha liite mer is i magen.....
  • Together90
    Minihopp82 skrev 2012-01-04 22:21:13 följande:
    Hej!

Är helt ny här och skulle behöva lite hjälp! Jag är någonstans på bim-4 eller bim-3 och testade igår och idag fast det är lite tidigt...Jag har använt testlagrets, har aldrig fått någon tillstymmelse till streck med dessa förut, har varit helt kritvitt. Nu tycker jag mig se något som blivit lite starkare bara under dagen (och sen igår kväll när jag såg det första "strecket"). Inbillar jag mig här? Det är ju väldigt svagt, helt klart!

Kan tillägga att mannen är mycket skeptisk även om han också ser strecken även i "halvskum" belysning. Han vill inte att jag ska bli besviken sen, om det nu är något knas med testen. Jag har ju hört mycket om de sk "spökstrecken", kan detta vara det? Förstår att jag borde vänta till bim, men kan inte hjälpa att hoppas liiiite:)  De kommer efter kanske 5 min, och försvinner inte när testen torkat sen. Vad tror ni, inbillar jag mig? 
    Tack, tack!

DU är graaavid :) Grattis
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Choccolat

Together: det är ju starkare!!! Håll mig i handen nu, andas, och tänk att nu ska vi följas åt tills dom små kommer i september!!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester