• Mrs Lilac

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Min mamma kan slå din mamma!

• Gummsan

Hade inte kissat sen testet innan. Kisset va typ gulare nu. Har as ont i magen men de har väl inte med nått att göra. Testar imon igen.

• malin7878
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-05 17:25:51 följande:
    då är frågan om de var akademiskt godkända... min c-uppsats är en vetenskaplig uppsats men den finns inte publicerad...

ääh lägg av... det finns inget...finns det inte i pubmed existerar det inte eller så är det tvivelaktiga studier som inte godkänts
    PRECIS!!
  • veronica78
    Zelmilainen skrev 2012-01-05 17:26:52 följande:
    ja det var den! men som sagt tro vad ni vill.
    Hade du bara sagt att du inte kan hitta studien igen så hade det varit en sak... Men du yrar på om överläkare, inte röja personen och donator o kreti o pleti... DÅ blir din sk källa helt osannolik. 
  • malin7878
    Zelmilainen skrev 2012-01-05 17:21:26 följande:
    ja minns bara att man (trots regelbundna cykler) oftast bara har äl 10 av årets 12 månader, men minns ej vart ja fått d ifrån. :-P
    Kanske från någon vetenskapligt beprövad studieFlört
  • Zelmilainen
    Gummsan skrev 2012-01-05 17:28:30 följande:
    Hade inte kissat sen testet innan. Kisset va typ gulare nu. Har as ont i magen men de har väl inte med nått att göra. Testar imon igen.
    ok, som ja fått för mig så produceras bara LH som "skvättar" under dagen (dvs ej konstant som HCG), tänkte om du missat en sån genom att ha kissat ganska nyligen innan.
    nehepp...
  • Zelmilainen
    veronica78 skrev 2012-01-05 17:30:11 följande:
    Hade du bara sagt att du inte kan hitta studien igen så hade det varit en sak... Men du yrar på om överläkare, inte röja personen och donator o kreti o pleti... DÅ blir din sk källa helt osannolik. 
    jag kan inte hitta studien för att jag ej vill röja en person som ja själv ej har kontakt med längre. hur svårt ska det vara att förstå?
    malin7878 skrev 2012-01-05 17:30:18 följande:
    Kanske från någon vetenskapligt beprövad studieFlört
     då hade ja hänvisat t den om ja kunnat. men nej d e d ej. personliga påhopp e fö ej tillåtna :-P
    Den lilla M skrev 2012-01-05 17:30:56 följande:
    JAG HAR PLUSSAT IDAG Skrattande!!!
    GRATTIS!!!! va kul

nehepp...
  • sofia gbg
    Den lilla M skrev 2012-01-05 17:30:56 följande:
    JAG HAR PLUSSAT IDAG Skrattande!!!
    GRATTIS!!!!! vad underbart!!!!

Hur länge hade ni försökt!!!

Grattsi igen!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester