• veronica78

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas verkligen du har ett plus nu! Jag tycker ju att det finns nåt svagt där... jag brukar inte ha fel, o framförallt, jag gillar inte att ha fel! 

• Zelmilainen

hoppas för din skull slemmis. ja söker febrilt efter fertila sekretet, men ej än... suck. vill ha äl nu ju! :-P

nehepp...
  • slemtorsk i din bralla
    veronica78 skrev 2012-01-05 18:28:36 följande:
    Hoppas verkligen du har ett plus nu! Jag tycker ju att det finns nåt svagt där... jag brukar inte ha fel, o framförallt, jag gillar inte att ha fel! 
    inte jag heller... (om nu någon hade missat det *ASG*)

*alltså jag gillar inte att ha fel om det var någon som inte hängde med där*
  • Gummsan

Slemmis: något skymtar jag allt.

Du som kan detta med äl och ältest vad tror du om mina?

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-05 19:06:42 följande:

hmm vart är dem ....ska kika om jag hittar dem
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-05 19:06:42 följande:

det är ju svårt att se på foto men jag tycker det ser ut som att det är på väg att bli positivt.....men som sagt..svårt att avgöra...bara att pippa på
  • mamma Linder

Herre gud vilken stämning det är Skrikandes
    Grattis lilla M till plusset.

Nu några frågor till er som vet Flört har läst ang sköldkörtel om man har för höga värden så blir man inte gravid??? när jag läser symtomen för det så har jag i stortsett alla Förvånad. kan man ringa vc och ta ett sånnt prov+ eller måste det finnas en anledning?

Fråga 2: om man inte alls har något Äl sekret/flytningar är det svårare att bli gravid då?     

• slemtorsk i din bralla
    mamma Linder skrev 2012-01-05 19:12:23 följande:

Nu några frågor till er som vet Flört har läst ang sköldkörtel om man har för höga värden så blir man inte gravid??? när jag läser symtomen för det så har jag i stortsett alla Förvånad. kan man ringa vc och ta ett sånnt prov+ eller måste det finnas en anledning?

Fråga 2: om man inte alls har något Äl sekret/flytningar är det svårare att bli gravid då?     
    det där med sköldkörteln pratas det mycket om i ivf-trådarna och det ska stämma, för höga värden kan ställa till det när man vill bli gravid.

På fråga 2 svarar jag spontant nej.... men jag vet inte säkert men har svårt att tro att sekrettillverkningen skulle ha någon inverkan
  • Zelmilainen

ibland får man "gräva" för att hitta sekretet... äckelvarning kanske, ja vet... men tänkte om du helt enkelt missat d... *L* tror ej d ska va nån fara för att kunna bli gravid dock.
    nehepp...
  • splink

Du kan kolla dina sköldkörtelhormoner på vårdcentralen, bara att ringa. Vad gäller mig så hade jag faktiskt för höga värden och har fått det inställt bättre nu och det verkar ha tagit sig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester