• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Glömde svara på när den ska sjunka, efter pos ältest släpper ägget senast 48 timmar efter, sen kan det ta upp till 48 timmar till innan tempen höjs. Men det kan också ske efter 12 timmar efter äl skett ( inte ältesten utan själva släpper)

• Nelliepop
    mamma Linder skrev 2012-01-05 19:36:21 följande:
    Nellipop du håller tyst på fb om detta va Flört jag har läst om dig med och era bravader. hur går det? blivit nåt

Ja självklart är jag tyst... Du med hoppas jag =)

Nej jag väntar ju på min mens efter mitt x.. 4 veckor sen jag opererades nu...

Kanske vi får ett + samtidigt=)    
  • Knasten83

Mammalinder: så lite så! :)
    Bra sätt tycker jag så man vet om ägget släppt eller ej. För mig som nästan aldrig ägglossar kan jag se om det ens är lönt att hoppas på plus eller om jag ska få mens. Jag får ju inget av det i vanliga fall så nu vill jag se efter pos ältest.
    Bara nervös nu att jag blev glad i onödan. Fick pos ältest tis och ons, gissar att ägget släppte igår eftersom testet blev svagt igen men fick ingen temphöjning i dag så jag hoppas på min sista chans imorgonbitti!!

• alexander2011
    Den lilla M skrev 2012-01-05 17:30:56 följande:
    JAG HAR PLUSSAT IDAG Skrattande!!!

GRATTIS Solig fler vill vi se alltid lika kul när nån plusar
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-01-05 18:08:12 följande:
    Grattis lilla m!!! Bild??

Ni andra som tempar, vet att jag e tjatig men fick inget svar på när er temp höjdes efter äl!? Jag känner mig helt nere nu för att tempen inte gått upp mer än 0.1 ....

ja, när ska man börja tempa, vill oxå veta. tänkte prova det denna gången
  • Choccolat
    Den lilla M skrev 2012-01-05 17:30:56 följande:
    JAG HAR PLUSSAT IDAG Skrattande!!!
    Tjohooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!! (kör lite sittandes segerdans!!!)
    Stoftet fungerade!!!! =) KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Den lilla M
    Choccolat skrev 2012-01-05 20:27:45 följande:
    Tjohooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!! (kör lite sittandes segerdans!!!)
    Stoftet fungerade!!!! =) KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Skrattande{#emotions_dlg.flower}Skrattande
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Knasten83

Carmat: man ska ju göra det ett par mån för att se hur mönstret ser ut. Men jag började första mensdagen för att sen se hur min normaltemp låg fram till äl.
    Jag testar analt samma tid varje morgon innan jag går ur sängen, när man rört sig ändras tempen. Man ska ha legat minst 3 timmar för korrekt temp. Så inget spring på natten! ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester