• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Här kommer en hel rad foton.. feel free to analyze eller mixtra med... jag har inte mixtrat något med dem men de visar det vågrätta strecket som visserligen minskar allt eftersom.. men finns kvar efter 20 min som ganska kort- visserligen- men väldigt underligt.
    Jag tror inte att det är ett positivt test vill jag påpeka, men om någon ser något eller hittar något så blir det ju mer spännande

Dessa två första var tagna efter 5 min (avläsningstiden)

Detta var taget efter 10 min...........
  • Zelmilainen
    alexander2011 skrev 2012-01-07 08:55:03 följande:
    asså det 'r svårt o säga. jag brukar få äl flytningar flera dagar innnan äl men som sagt du ska ju testa med äl tester idag eller? då ser du när du har äl. jag hoppas det inte blir försent
    i vanliga fall innebär det utslag på dag 3 med älsekret, men däremot e ju min cykel 2-5 dgr kortare än innan så d gör mig förvirrad... aja...

nehepp...
  • Zelmilainen
    Knasten83 skrev 2012-01-07 08:31:44 följande:
    Zelmilainen: jag tror inte det är kört! Man har ju ca 5 fertila dagar. Eftersom sekretet började nu så kanske du får pos imorrgon eller sön, sen tar det 24-48 timmar innan ägget släpper så det blir nog bra med insem när ni ska!
    sen klarar sig sperman 2-5 dgr med... hoppas hoppas nu. ikväll och imorrn kör vi
    nehepp...
  • splink
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-07 11:13:24 följande:

Även detta är efter 20 min fast med blixt...
    På detta ser jag! Men väldigt tunt. 
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
  • Liten Léonie
    Loouiiisee skrev 2012-01-07 11:30:02 följande:

Ser ni nå
    Nej tyvärr...
  • popcornplaya

Slemmis: ser nått på en av bilderna som är efter 20 min.

Loouiiisee: ser inget :(

Själv testa jag toknegativt idag på bim-3 eller äl+9 :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester