• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loouiiisee skrev 2012-01-07 11:30:02 följande:

Ser ni nå
    Ser ingenting.
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
  • sweasmamma

Mikaela!! TWINS!!!!!!!!!!!!! hi hi.. tänk om det är så .. häftigt !!!!!

själv hoppas jag få till det med maken ikväll =) ska ta äl test idag och se men om inte annat så borde jag ändå vara fertil nu .. har en pinkpad på mobilen och där står det att "the flowers ate blooming" ha ha 

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-07 11:32:00 följande:
    Jasså slemmis Alingsås jag bor i annelund Herrljunga kommun. Rätt nära
    jaa men jag har jobbat i Herrljunga i sommras... och kommer troligtvis vara där hela våren

jag bor inte I Alingsås... utan.. snarare mellan Alingsås och Vårgårda men för folk som inte känner till trakterna är det lättare att säga Alingsås...för folk inne i Göteborg verkar tro att Vårgårda ligger både i Småland och utanför Borås..*S*
  • slemtorsk i din bralla
    splink skrev 2012-01-07 11:32:10 följande:
    På detta ser jag! Men väldigt tunt. 
    jaa det såg jag med nu faktiskt .. haha.. MEN jag tror bara det är nån skugga eller skiftning i bilden och inte på själva testet tyvärr
  • popcornplaya

Pumann: har också en sån liknande app på moben :) jättebra för att ha koll på cykeln fast jag har aldrig äl när den säger ;)

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-07 11:41:49 följande:
    Säg till om du känner för kaffe någon dag efter jobbet då
    absolut... Kommer vara på ..kommunhuset eller vad det nu heter.. TB-huset kallade min handledare det men det är ju där socialtjänsten är eller hur?
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2012-01-07 11:41:48 följande:
    Pumann: har också en sån liknande app på moben :) jättebra för att ha koll på cykeln fast jag har aldrig äl när den säger ;)
    ja fast min stämmer då jag ställer in det själv och efter min cykel som är regelbunden 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester