• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mhe: tyvärr... :(

• Hoppas 2012

Japp testar äl varje dag än haha, trots pos för 1 v sen :)
    Blev nojjig bara pga alla känningar. Får man ont i rygg/underlivet vid gravid såhär tidigt? Låter orimligt?
    Tydliga mens känningar fast bim är om 1 v drygt...

• Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-09 23:39:38 följande:
    Japp testar äl varje dag än haha, trots pos för 1 v sen :)
    Blev nojjig bara pga alla känningar. Får man ont i rygg/underlivet vid gravid såhär tidigt? Låter orimligt?
    Tydliga mens känningar fast bim är om 1 v drygt...
    under båda mina andra grav så fick jag molvärk i magen några dagar efter äl som sedan visat sig vara att de va en bebis där =) Håller tummarna för de.
    hade typ mensvärk 1 vecka före jag ens skulle ha mens
  • Helenmedh

Måste få fråga med risk för urkvarning: Jag har äl nästa måndag, Men nu imorse när jag höll på att göra kaffe så rann det till mellan benen, gick på toa, trodde det var mens (?) men det var en hemsk flytning, vit och jättevattning.. Någon som brukar få så en vecka efter mens, en vecka före äl? Aldrig hänt mig.. 

• Nelliepop

God morgon...

Gjorde ett test nu på morgonen.. Kunde inte låta bli...

Man kan ana en ljus ljus linje breve det starka strecket...

Men hur kan det komma sig att det i så fall vissar sååååå svagt svagt..?

Kan vara mitt öga som gör det till 2 streck!!!!

Jobbigt det blev nu=/  

• Knasten83

Fru2011: kan absolut va så att du är gravid!! Tror mer på det än att du skulle ha äl IGEN! Kan hända men inte så vanligt...

• Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-01-10 06:31:27 följande:
    Nelliepop: BILD!!!! :)

Har försökt,men blir ju bara suddigt....

Förstår inte hur ni kan få så fina bilder =(   
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester