Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ett bidrag som utlovat, toknegativt precis som jag trodde. BIM - 5.
Knasten: började testa dag 9 varje dag till dag 14 eller 15. Har mens var 28-29 dag, äl runt dag 13-14. Hade sex dag 13, 15 (för nöjes skull då jag var 100% på att vi missat eller jag inte hade äl den mån). Så har eg ingen aning när jag fick äl?! Men misstänker äl sent kanske dag 16? Supersvagt plus BIM-1. VUL i torsdags 5/1 då gyn mätte att jag var i v 10+0, enligt senaste mensen skulle det vara 10+3.
Hej alla glada!
Testade lika toknegativt idag... kan men lite vilja skönja ett spökstreck i vanlig ordning (CB) SÅ negativt är det!
Det gick inte lägga upp ens Knasten, kameran ville inte idag
Jag blir trött på mig själv och allting och vill helst gå och lägga mig igen. Då är det såklart bara en skengraviditet, vad pinsamt jobbigt tråkigt konstigt men ändå ganska praktiskt
OM jag inte, som någon kunnig skrev, fick äl senare än jag trott... det förklarar då inte hur jag kunde känna symptom så tidigt!
Hur många dagar efter äl visar det förresten plus för de flesta? Dom brukar räkna på en 28-dagarscykel och äl dag 14 va? så äl+14?
Nikas: Din historia ger mig hopp... tyvärr! Känner mig så säker medan testen säger nåt annat... men din bim låg säkert på äl+12 el 14 eller så va?
GRATTIS!
min bim ligger på äl+14 och jag har 24 dagars cykel.... men så äl jag runt dag 10 också ...
igår fick vi till det .. jippi=) så nu har vi kanske 3 dagar till innan äl..oj oj oj ,här ska det myyysas
Splik: stegringen är ljuvlig! Du kan ta digitalt redan nu!!!
Bim-8 idag! Vill ni ändå se test?