• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja då får man fortsätta testa o mysa på så mkt som möjligt ny bild imorgon em brukar aldrig anvanda dessa utan cb digital. Hoppas äl e på g o att de tar sig o stannar denna gång

• Nikas

Mina ältest visade INGEN stegring alls just den månaden (okt) Är i v 11 nu ;)

• popcornplaya

När man inte får nån stegring kan det ju hända att man missade den, att det bara var under några timmar kanske.

• Hoppas 2012

Urlöjlig fråga från mig nu, jag vet men måste ställa den. Om jag fick pos äl förra tisdagen och hade sex innan och ända fram tills i fredags kan det komma igen sen så vi missat trots pos äl?
    Alltså ska man känna oro om man tex inte har sex nån/några dagar då?
    Låter helt galet när jag läser detta men...

• Knasten83

Fru2011: eftersom spermier kan leva upp till 5 dygn i kvinnan så tror jag inte ni missat om ni haft sex ofta.

• alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-01-09 22:18:52 följande:
    ÄL ????

inte än men snart
  • Hoppas 2012

Men du tror inte allt jag känner nu är äl ist fast jag fick pos för 1 v sen? Ja jag är galen :)

• popcornplaya

Fru2011: har hört om dom som fått två äl på en cykel. Har du tagit nått test? Eller så är du gravid och det är det du känner ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester