Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Men det är ju 20 min sen jag gjorde testet..
och nu ser man med ögat 2 streck men svagt svagt..
Är det inte ogiltigt efter tiden gått ut????
Men det är ju 20 min sen jag gjorde testet..
och nu ser man med ögat 2 streck men svagt svagt..
Är det inte ogiltigt efter tiden gått ut????
Kom strecket innan så är det positivt! När är bim? Lägg upp en suddig bild då, vi vill se! :))
Inte alls omöjligt! Man blir lätt gravid igen om man precis varit det...
Rota upp testet!! ;) nej jag ska sluta tjata nu...
Hej hej:) inte vart in här på ett tag.. Fick MA i början av dec. Var i vecka 11 då och den dog i vecka 4-5, den hade inte fått hjärta eller nåt, men för mig dog den i vecka 11. Men tröstar mig med att den inte fått hjärta eller nåt..
Nu har det gått en månad ca och mensen borde komma (inte) nu i dagarna.. Enligt min p-tracker så hade jag äl tunt den 24,25 dec, den 28:e gick jag en liten rosa flytning som sen försvann. Sen dess har jag haft stickningar och molande men inget annat och ingen mens.. Testade neg. Igår..
Funderar hur lång tid det tar innan mensen kommer tillbaka? Är på dag 30 nu, om man ska räkna blödningen efter MA för mens. Innan hade jag i snitt 27 dagar.. Hur är era erfarenheter om ni har några?
Egentligen har jag noll koll på när jag ska ha haft äl och mens.. I detta fallet kan jag ju inte förlita mig på en p-tracker.
gutten morgen alla !!!! inget pos äl test än men värsta äl flytningen igår .. men får se om testet blir pos idag el imorgon ...tror jag ska ha äl inom 2 dagar !! passade på att sexa igår..sen kör vi på ons tors.... =)