• Nelliepop

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Men det är ju 20 min sen jag gjorde testet..

och nu ser man med ögat 2 streck men svagt svagt..

Är det inte ogiltigt efter tiden gått ut????       

• Knasten83

Kom strecket innan så är det positivt! När är bim? Lägg upp en suddig bild då, vi vill se! :))

• Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-01-10 06:42:28 följande:
    Kom strecket innan så är det positivt! När är bim? Lägg upp en suddig bild då, vi vill se! :))

Jag vet inte när bim är,eftersom jag för en månad sen opererades för ett x. (testat neg efter operationen)

Jag slängde testet=( Får testa i morgon bitti igen...

Men tror inte jag haft sån tur att bli gravid så snabbt efter min operation. Mensen har ju inte ens kommit tillbaka efter det!!!    
  • Knasten83

Inte alls omöjligt! Man blir lätt gravid igen om man precis varit det...
    Rota upp testet!! ;) nej jag ska sluta tjata nu...

• Betingjärp

Hej hej:) inte vart in här på ett tag.. Fick MA i början av dec. Var i vecka 11 då och den dog i vecka 4-5, den hade inte fått hjärta eller nåt, men för mig dog den i vecka 11. Men tröstar mig med att den inte fått hjärta eller nåt..
    Nu har det gått en månad ca och mensen borde komma (inte) nu i dagarna.. Enligt min p-tracker så hade jag äl tunt den 24,25 dec, den 28:e gick jag en liten rosa flytning som sen försvann. Sen dess har jag haft stickningar och molande men inget annat och ingen mens.. Testade neg. Igår..

Funderar hur lång tid det tar innan mensen kommer tillbaka? Är på dag 30 nu, om man ska räkna blödningen efter MA för mens. Innan hade jag i snitt 27 dagar.. Hur är era erfarenheter om ni har några?

Egentligen har jag noll koll på när jag ska ha haft äl och mens.. I detta fallet kan jag ju inte förlita mig på en p-tracker.

• Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-01-10 06:50:35 följande:
    Inte alls omöjligt! Man blir lätt gravid igen om man precis varit det...
    Rota upp testet!! ;) nej jag ska sluta tjata nu...

Provade ta kort på mobilen... Men det går inte tyvärr.... Har ingen vanlig kamera...

Ska se om jag kan ändra inställningarna=)  
  • sweasmamma

gutten morgen alla !!!! inget pos äl test än men värsta äl flytningen igår .. men får se om testet blir pos idag el imorgon ...tror jag ska ha äl inom 2 dagar !! passade på att sexa igår..sen kör vi på ons tors.... =)

• Nelliepop
    Betingjärp skrev 2012-01-10 06:51:29 följande:
    Hej hej:) inte vart in här på ett tag.. Fick MA i början av dec. Var i vecka 11 då och den dog i vecka 4-5, den hade inte fått hjärta eller nåt, men för mig dog den i vecka 11. Men tröstar mig med att den inte fått hjärta eller nåt..
    Nu har det gått en månad ca och mensen borde komma (inte) nu i dagarna.. Enligt min p-tracker så hade jag äl tunt den 24,25 dec, den 28:e gick jag en liten rosa flytning som sen försvann. Sen dess har jag haft stickningar och molande men inget annat och ingen mens.. Testade neg. Igår..

Funderar hur lång tid det tar innan mensen kommer tillbaka? Är på dag 30 nu, om man ska räkna blödningen efter MA för mens. Innan hade jag i snitt 27 dagar.. Hur är era erfarenheter om ni har några?

Egentligen har jag noll koll på när jag ska ha haft äl och mens.. I detta fallet kan jag ju inte förlita mig på en p-tracker.

Det är olika.. men ca 4-6 veckor brukar det ta....

Vänta några dagar o testa igen...  
  • Freja0811
    Betingjärp skrev 2012-01-10 06:51:29 följande:

Jag hade MA i september och skulle med varit i v. 11. Min mens kom på dag 37 och i vanliga fall kommer den på dag 30.

Än har jag inte blivit gravid igen och nu har det gått 4 månader, så att man snabbt blir gravid igen efter att man varit det tror jag inte på.
  • splink

Japp, det blir starkare och starkare Imorgon är sista testdagen har jag bestämt (förutom ett digitalt som jag ska ta på bim + 10)
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester