• Frokenpilla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är i 5+2, så, det kanske är normalt? minns inte att det var då förra gången. Dessutom testade jag pos extremt tidigt första gången. På ÄL+7 och BIM-10!
    Hoppas det bara är en...!

• Knasten83
    pluralfamilj skrev 2012-01-10 09:49:28 följande:
    å men precis sådär ser det ut innan plussar! kom igen nu! har själv gett upp helt och ska ju sätta in spiral nu så...
    vad menar du? Att det ser ut såhär innan man plussar? Varför ska du ha spiral?
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Knasten83
    Frokenpilla skrev 2012-01-10 09:46:12 följande:
    Mikaela..så ser mitt ut med..tog det igår. Är det normal? blir lite orolig att det är nån jäkla druvbörd...eller typ..2!
    hahaha, härligt ju!!!
  • Choccolat
    Frokenpilla skrev 2012-01-10 09:56:57 följande:
    Jag är i 5+2, så, det kanske är normalt? minns inte att det var då förra gången. Dessutom testade jag pos extremt tidigt första gången. På ÄL+7 och BIM-10!
    Hoppas det bara är en...!
    Jösses vad tidigt!!! Kanske det är normalt.. ALLT är ju så normaaaalt enligt alla bm.. ha ha!!!
  • Gummsan

Kan säga att om det inte tar sig denna gången så skall jag INTE använda örontermometer nästa gång. Testade med både öron och rektal och öron sa 37.1 och rektal 37.7

• aprilbebis2012

Hej. Är gravid i v. 25+4.
    Första gången jag gjorde mitt test så visade det SÅÅ svagt att jag knappt såg strecket. Tänkte att "Nehe, då var jag inte gravid"
    Väntade några dagar till, min mens kom fortfarande inte, 4 dagar senare gjorde jag ett nytt test.. STARKT pluss och jag var gravid :)

Pratade med en kompis som sa att hennes test har visat precis likadant när hon varit gravid. Antar att jag testade mig för tidigt första gången.

• Together90

Åhhhhh  Hjärta 

Vill så gärna ...vill så gärna

Lycka till alla gravida

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Knasten83
    Together90 skrev 2012-01-10 10:10:38 följande:
    Åhhhhh  Hjärta 

Lycka till alla gravida
    lyckan kommer till dej också vännen!!!
    KRAAAM 
  • Choccolat
    Together90 skrev 2012-01-10 10:10:38 följande:
    Åhhhhh  Hjärta 

Lycka till alla gravida

STOR kram tillbaka!!!!
  • pluralfamilj
    Knasten83 skrev 2012-01-10 09:57:41 följande:
    vad menar du? Att det ser ut såhär innan man plussar? Varför ska du ha spiral?
    det är negativt innan det är positivt menar jag!

spiral är planerad om det inte är nåt i magen,
    jag ska plugga i 2,5 år framöver och har en 2 månaders paus mellan piller och spiral bara...
    äl-stickorna var för att UNDVIKA äl, vilket jag kanske misslyckats med ändå då? Drömmer
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester