-
Känner mig också sjuk o febrig, men 37,3 kan knappast klassas som feber. Har BIM på söndag.Knasten83 skrev 2012-01-10 11:05:02 följande:Usch känner mig sjuk o febrig... Fler som känt så innan plus?
-
hej hopp. mensen kom i gång på riktigt i dag då...så nu är man på dag ett igen .
jääääla skit...
bara att bita i hop och vänta på ägglossning igen då. -
Slemmis: jäkla skit!!!!
-
Hej tjejer grattis till er som plusat!! tog ännu ett test från test lagret i morse och fick då ett plus å det var inte så svag heller så åkte ner på apoteket och köpte ett digitalt å tog i samma urin som det från testlagret men fick Inte gravid :/ så måste väll vara något fel på mina tester..
-
slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-10 12:15:21 följande:hej hopp. mensen kom i gång på riktigt i dag då...så nu är man på dag ett igen .
jääääla skit...
bara att bita i hop och vänta på ägglossning igen då.Kram
-
mamma91 skrev 2012-01-10 12:22:13 följande:Hej tjejer grattis till er som plusat!! tog ännu ett test från test lagret i morse och fick då ett plus å det var inte så svag heller så åkte ner på apoteket och köpte ett digitalt å tog i samma urin som det från testlagret men fick Inte gravid :/ så måste väll vara något fel på mina tester..
Har du bild på det positiva? -
nä då min dotter tyckte det var kul att slänga mammas telefon i toaletten så har jag nu bara min gamla mobil :( men jag har de gamla testen i gallerit under forumbilder å detta var starkare än det som heter kväll...
Fattar inte varför det skulle bli plus med testlagrets å neg med digital.. -
Mäter inte clearblu lite högre än billiga tester???? Kan väl vara därför du fått ett + och ett -?????
-
vet inte men nu lägger jag ner testandet å väntar på att min bm ska ringa upp efter som jag har sprial insatt..
-
Mamma91: jag fick också först plus men inte gravid på digitalt, efter ett par dar fick jag GRAVID på testet, skulle bara gå lite mer tid! ;)