• splink

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2012-01-10 18:54:55 följande:
    Ha ha ha ja något tokigt är det för jag har fortfarande ont i magen så det måste va en hejdundrandes ägglossning jag har. Det kan väl inte lossna 3 ägg tex???? 

Strecket är ju så starkt att man tror det är ett skämt.. och jag som tittat noga de andra dagarna innan och undrat var stegringen va... HMPPPF!!!
    Min svägerska är trilling från en spontangraviditet och där alla var från varsitt ägg.
    Dotter född -07, BF med syskon 17/9
  • Liten Léonie
    splink skrev 2012-01-10 19:19:15 följande:
    Min svägerska är trilling från en spontangraviditet och där alla var från varsitt ägg.
    Ha ha ha tjejer nu räcker det. Jag kommer inte våga något sex nu!!! Skrattande
  • Knasten83

Vänner till fick trillingar! Inte lika kul för dem men häftigt tycker jag! Kostar ju en himla massa. De hade dessutom en tvååring när trillingarna kom..

• popcornplaya

Skrutt83: när du åt borago nu tog du en eller två tabletter och åt du det hela cykeln eller från mens till äl?? Har köpt själv och inväntar att mensen ska komma nu.

• Helenmedh
    popcornplaya skrev 2012-01-10 20:15:00 följande:
    Skrutt83: när du åt borago nu tog du en eller två tabletter och åt du det hela cykeln eller från mens till äl?? Har köpt själv och inväntar att mensen ska komma nu.
    Nu var ju frågan vänd till skrutt men jag kanske duger lite ändå :P ? 
    Jag äter 2 om dagen och slutar när ältest ger utslag  
  • Liten Léonie

Nu tycker jag ni retas lite väl vänner
    Gärna en i taget men allra helst gravid. Vi får se vart detta slutar...

• Together90
    Helenmedh skrev 2012-01-10 20:16:31 följande:
    Nu var ju frågan vänd till skrutt men jag kanske duger lite ändå :P ? 
    Jag äter 2 om dagen och slutar när ältest ger utslag  

Är det försent att börja efter mens?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester