• Envira

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tänkte hoppa in här en liten snabbis.. 

Jag har kommit fram till att jag har en väldigt oregelbunden cykel och är nu på dag 42.

Tänkte kolla om ni ser nåt på den här bilden!

• popcornplaya

Envira: tycker tyvärr det ser ut dom du fångat strecket där färgen ska samlas på bilden. Hoppas ändå att det är nått!!

• Envira
    Knasten83 skrev 2012-01-10 20:24:53 följande:
    Envira: ser ngt tunnt, men det ser snett ut!?
    haha ja eller hur?:o tyckte det jag med! vet inte om det är för "pricken" där vid strecket (det är en sån där inåtbuktning för att jag råkat peta där)
  • Helenmedh
    Together90 skrev 2012-01-10 20:19:50 följande:
    Är det försent att börja efter mens?
    Nja försent och försent.. Meningen är ju att slemhinnan ska hinnas byggas upp så att ägget fäster ordentligt, jag började på 3 dagen i min mens.. Rekommenderat att börja samma dag som mensen börjar men ja slemhinnan kan ju inte byggas upp fören allt "gammalt" är ute så att säga..

Popcorn: Ja det är det :) Hoppas på plus nu efter 5 månader

Och nu en fråga från mig: Jag tänkte ta 4 ältest om dagen i en vecka, kl 11, kl 14, kl 17 och kl 20.
    Vad tror ni om det? Då kan man ju inte missa? Eller? :P 
  • Skrutt 83

Jag tog 2 tabletter om dagen fram till äl när jag åt boragon. Håller tummarna för att boragon visar sig vara ett mirakelmedel för er också!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester