• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Långt kvar till bim. Men tyckte verkligen att jag såg något på detta test....

Var har carmat och Pumann blivit av???

Någon som sett bim listan på ett tag? :-P

• Knasten83

Just det gummsan, du hade ju äl precis.. Eller ja för nårra dar sen!?

Ja undra var dem är? O listan vill jag va med på!

• alexander2011
    Gummsan skrev 2012-01-10 22:52:57 följande:
    Långt kvar till bim. Men tyckte verkligen att jag såg något på detta test....

Var har carmat och Pumann blivit av???

Någon som sett bim listan på ett tag? :-P

jag är här Solig jag läser allt varje dag men kanske inte skriver lika mycket. väntar snällt på äl som inte har dykt upp än. är på dag 10...kunde inte låta bli att ta ett test för nöjes skull o det dök upp den jävla skuggan igen...gahh men ändå kan en inte låta bli. är lite roligt o testa hahaha.
    ska börja ev med apiforce imorgon o se om det kan hjälpa mig med att få mer regelbunden mens ev :) 
  • lillabambi

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}
    LillaM 4-6/1-2012
    LillaPluppen 9/1  
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    TimRasmus ca 17/1 2012
    Popcornplaya 10/1-2012 
    MHe 11/1-2012 
    vixanbus 18/1-2012 
    Fru 2011 18/1 (+/- nån dag)
    Gummsan 22/1-2012 
    Kanske 4:a 23/1-12 
    Helenemedh 30/1-2012
    Carmat85 1/2 2012 
    Jeep 26/1 2012 

här tjejer har ni listan :D i brist på annat letade jag upp den :D
  • Knasten83

Tackar! Om nån har tråkigt får ni gärna lägga in mig, bim 18/1. Har mobilen så jag kan inte... :(

• alexander2011

varför blir det såhär? vanligt med spök på testlagrets? nån som ser nått eller synvilla som vanligt? båda är från idag o understa inom tiden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester