• afromama

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag ser ingenting på stickan alt. nåt väldigt svagt.vid Äl ska det väl vara starkt?

jag tror att om det verkligen är nånting då ser man det direkt oavsett om strecket är  svagt eller ej, samma sak när man misstänker att man är gravid. Spökstreck är väl det man ser när man så himla gärna vill bli gravid/ha ägglossning  och så ser man helt enkelt den fördjupningen som redan finns på testet.

Att ta 4 äl-test om dagen tycker jag låter helt galet om ni  frågar mej, det räcker väl med 1 st om dagen? kan du verkligen matcha in ÄL bättre för att du testar vid 4 oika klockslag samma dag??det kanske är jag som inte fattar så förklara gärna
    Testa med 1 st om dagen måste ju räcka.¨

Testet visar ju trots allt stegringen INNAN ÄL, så visar den inget på måndagen , men visar starkt på tisdagen så är väl ÄL ändå runt onsdag.

jag körde med ÄLtest en månad o det var precis så det var. Helt blankt test på söndagen, starkt utslag på måndagen. Då hade vi sex på måndag o tisdag ,plussade 4 veckor senare.

Men jag hoppas att du prickar in det denna månad så du frår er bebbe!  

• mamma91

Hej tjejer detta hör inte hit men vet inte vem jag ska fråga.. som ni vet så har ni ju sett mina test å att jag tog ett digitalt i morse som visade inte gravid och ett testlagret i samma urin som visade positivt.. började blöda lite i eftermiddags och sen blev det mer och mer och nu har jag mensvärken från helvetet!! känns som nån står å kör in en kniv i höger sida nästan hela tiden.. har provat duscha och tagit alvedom men det ger sig inte :( börjar fundera på om spiralen hamnat fel eler nått.. åå jag kan inte tänka just nu.. vad är det som händer med min kropp ? :´(

• Envira
    mamma91 skrev 2012-01-10 20:54:53 följande:
    Hej tjejer detta hör inte hit men vet inte vem jag ska fråga.. som ni vet så har ni ju sett mina test å att jag tog ett digitalt i morse som visade inte gravid och ett testlagret i samma urin som visade positivt.. började blöda lite i eftermiddags och sen blev det mer och mer och nu har jag mensvärken från helvetet!! känns som nån står å kör in en kniv i höger sida nästan hela tiden.. har provat duscha och tagit alvedom men det ger sig inte :( börjar fundera på om spiralen hamnat fel eler nått.. åå jag kan inte tänka just nu.. vad är det som händer med min kropp ? :´(
    ring sjukvårdsupplysningen!
  • mamma91

sitter i kö just nu.. å förlåt att jag värkar va så dum men har så svårt för läkare å sånt..

• Envira
    mamma91 skrev 2012-01-10 21:03:22 följande:
    sitter i kö just nu.. å förlåt att jag värkar va så dum men har så svårt för läkare å sånt..
    vet hur det känns,man känner sig dum att man ens ringer ibland.. Men det låter inte bra om du har sådär ont så det är bra att höra sig för!
  • mamma91

har pratat med de nu å de tyckte jag skulle komma in på akut tid imorgon efter som jag inte kan ta mig till sjukhuset nu..
    Det är sånna här gånger jag hatar att bo 1 timme till sjukhuset å sambon jobbar 35 mil bort :´(
    Om det skulle bli värra var ju tvungen att åka in om jag så vart ta med mig dottern..
    Nån här som haft utomkvedes?? eller va det var hon sa?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester