afromama skrev 2012-01-10 20:53:11 följande:
Jag ser ingenting på stickan alt. nåt väldigt svagt.vid Äl ska det väl vara starkt?
jag tror att om det verkligen är nånting då ser man det direkt oavsett om strecket är svagt eller ej, samma sak när man misstänker att man är gravid. Spökstreck är väl det man ser när man så himla gärna vill bli gravid/ha ägglossning och så ser man helt enkelt den fördjupningen som redan finns på testet.
Att ta 4 äl-test om dagen tycker jag låter helt galet om ni frågar mej, det räcker väl med 1 st om dagen? kan du verkligen matcha in ÄL bättre för att du testar vid 4 oika klockslag samma dag??det kanske är jag som inte fattar så förklara gärna
Testa med 1 st om dagen måste ju räcka.¨
Testet visar ju trots allt stegringen INNAN ÄL, så visar den inget på måndagen , men visar starkt på tisdagen så är väl ÄL ändå runt onsdag.
jag körde med ÄLtest en månad o det var precis så det var. Helt blankt test på söndagen, starkt utslag på måndagen. Då hade vi sex på måndag o tisdag ,plussade 4 veckor senare.
Men jag hoppas att du prickar in det denna månad så du frår er bebbe!
För två månader sedan testade jag med en om dagen men den gav aldrig utslag, pratade med en bm och hon sa att jag kan ha väldigt korta pikar om bara ger utslag någon/några timmar på ett dygn så därför vill jag vara på den säkra sidan :) Plus att dom hade en drive på testlagret, 28 ältest och 20 gravtest för 269kr så tänkte att ja, jag kommer ju ändå behöva