• angie91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2012-01-11 10:03:38 följande:
    Blir så sur när det inte tatt sig den här månaden för jag hade lunginflammation när jag hade ÄL men jag bet ihop och vi hade sex ändå. Mest romantiska jag vart med om...haha Sa till mannen att "Inget förspel och rör mig så lite du bara kan, gör bara det du ska"
    oj. då extra synd att de int vart nått plus :(
    måste dock erkänna att de lät roligt :P men hur reagera gubben din da?

sj hoppas ja verkligen på plus.. sagt åt min att de e 2 ggr om dagen som gäller tills ja fått mitt plus. :P
  • popcornplaya
    angie91 skrev 2012-01-11 10:07:01 följande:
    oj. då extra synd att de int vart nått plus :(
    måste dock erkänna att de lät roligt :P men hur reagera gubben din da?

sj hoppas ja verkligen på plus.. sagt åt min att de e 2 ggr om dagen som gäller tills ja fått mitt plus. :P
    Han gjorde sitt jobb...haha Han vill ju också få en bebis till. Men han tyckte väll inte det var en så trevlig stund kanske.
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • sweasmamma

samma med min . han vill ha barn men allt blir så pressat !!även om vi inte pratar äl osv så vet man liksom vad man vill få ut av det 

• angie91
    popcornplaya skrev 2012-01-11 10:08:28 följande:
    Han gjorde sitt jobb...haha Han vill ju också få en bebis till. Men han tyckte väll inte det var en så trevlig stund kanske.
    nja kan tänka mig de.. men sant man får juh göh de somkrävs om man vill ha ett plus.

btw.. nån som vet.,,
    jag hade utkveds... i november,,, dom operera bort ena äggledaren...
    nån som vet om de gör de svårare att bli gravid?

träffade två gyn doktorer o både svaRA olika :/
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-01-11 10:11:33 följande:
    nja kan tänka mig de.. men sant man får juh göh de somkrävs om man vill ha ett plus.

btw.. nån som vet.,,

alltså ... det är väl svårare men borde inte vara det eftersom ägget bara vandrar genom 1 äggledare 
  • Nelliepop
    angie91 skrev 2012-01-11 10:11:33 följande:

btw.. nån som vet.,,

Jag opererades för x för snart 5 veckor sedan.. Och det försämrar inte våra chanser till att bli gravida =)
  • Knasten83
    Älskadelillaliv skrev 2012-01-11 09:50:05 följande:
    Ser tyvärr inget. Men det är ju långt kvar tills BIM ju
    nä precis! Ser inget heller... ;)
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • angie91
    Nelliepop skrev 2012-01-11 10:25:13 följande:
    Jag opererades för x för snart 5 veckor sedan.. Och det försämrar inte våra chanser till att bli gravida =)
    ne.. de gör väkl inte det. det var 2 doktorer som undersökte mig nämligen. en sa " du kommer ha lika lätt att bli gravid" o den andra sa " lite svårare" men ja tänkte ja kunde höra me er iaf.

försöker du igen?
  • mamma91

God förmiddag har nu varit hos farbror doktorn utomkveds var det inte men de misstänkte tidigt missfall var nästan för trött för att förstå vad han sade. Men kroppen skulle få sköta detta sjävl det är tydligen det bästa när det är så tidigt så skulla jag få komma till baka och ta ett till blod prov å så. Men tak för allt tjejer!!! <3

• sweasmamma
    mamma91 skrev 2012-01-11 10:40:51 följande:
    God förmiddag har nu varit hos farbror doktorn utomkveds var det inte men de misstänkte tidigt missfall var nästan för trött för att förstå vad han sade. Men kroppen skulle få sköta detta sjävl det är tydligen det bästa när det är så tidigt så skulla jag få komma till baka och ta ett till blod prov å så. Men tak för allt tjejer!!! <3
    skönt att det inte va det men beklagar mf
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester