• leverpåhoppet

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pluralfamilj skrev 2012-01-11 12:43:11 följande:
    eftersom det visade negativt med morgonurin dagen efter så är det förmodligen ett spökstreck... jag har fått liknande som varit det, synd att dom ska se så realistiska ut! men loppet är ju inte kört ändå! vänta ett par dagar och se...
    ja dom gör ju det. :/ hehe ja jag får göra det. :) 
    En bra sak är iaf att jag får komma till gyn nästa månad för undersökning då kanske dom kan svara på alla dessa konstigheter.  
  • Helenmedh

Popcorn: Åh vad tråkigt  Jag tror att borago KAN funka, jag känner mig ytterst knepig i livmodern sen jag  började.. Är typ som jag är svullen och "bubblig".. :P

Leverpåhoppet: Jag tycker att det ser positivt ut..  När har du bim? 

Själv undrar jag en sak.. Min fertila vecka börjar imorgon enligt uträkning med äl på måndag, men mina flytningar är inte att leka med! Får ha trosskydd.. När jag klev upp imorse så rann det längs benen :S 
    Varför äär det så? Aldrig haft så förr... 

• FruJJ
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:35:54 följande:
    Alla är samma test och korten tagna inom 10 min. Jag tog med morgonurin. Dagen efter tog jag ett likadant test och det visade negativt och det var också med morgon urin. :/ 
    Efter det har jag inte vågat testa och jag väntar på att mensen ska komma.  
    Precis så där såg mitt test ut med CB. Tog sedan ett test hos BM och fick negativt. Hon rådde mig ändå till att vänta och testa inom några dagar igen vilket jag gjorde och fick då ett starkt plus!! Så än är det inte över
    För övrigt så har jag för mig att HCG-nivån ökar varannan dag, så det kanske var därför det inte blev något dagen efter?
  • sweasmamma
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:41:49 följande:
    Jo det var därför jag blev så tveksam för det var så många som hade fått det. 

Ah, vad tråkigt. Ja vi får hoppas på det. Skrattande 
    nej alltså jag tror inte det är spök alltså ......
  • mammelie1891

Jag tycker inte att "leverpåhoppet"s test ser ut som ett spök. Strecket är ju lika brett som det ska och över hela.. skumt att det blev neg dagen efter... :-\

http://anlis.bloggplatsen.se/ dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707
  • popcornplaya
    Helenmedh skrev 2012-01-11 12:50:09 följande:
    Popcorn: Åh vad tråkigt  Jag tror att borago KAN funka, jag känner mig ytterst knepig i livmodern sen jag  började.. Är typ som jag är svullen och "bubblig".. :P

Själv undrar jag en sak.. Min fertila vecka börjar imorgon enligt uträkning med äl på måndag, men mina flytningar är inte att leka med! Får ha trosskydd.. När jag klev upp imorse så rann det längs benen :S 
    Är väll slemhinnan som bubblar till sig ordentligt..hehe

Ska bli spännande att se hur det går för oss som tar borago nu =)
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • leverpåhoppet
    Helenmedh skrev 2012-01-11 12:50:09 följande:

Det är det jag är lite osäker på då jag åt en proverakur i november. Hade riktig mens 10-14 nov. Hade provera-mens den 1-9 dec.
    Ska man gå efter den gamla cykeln så är min mens 3 dagar sen.
    Går man efter provera-cykeln så är den 14 dagar sen. Obestämd

Oj, så pass. Kanske är du extra fertil. :)
  • Knasten83

Mår tokilla i vågor, molar i magen redan, drömmer skumt... Hoppas det är tecken!

Kan inte hjälpa att jämföra med min förra grav, då har jag till den 13e på mig att få ont i tuttarna, haha!

Har ni fått samma symtom alla graviditeter?

• sweasmamma

alltså jag blir GALEN !!!!!!!!!!!!!1äl stickorna visar såååååååå svagt att man knappt ser??hade ganska starkt utslag häromdagen och nu nada typ... hade värsta äl flytningarna iförrgår och igår.. inte alls så idag !

har ägget redan släppt då eller kommer det släppa?? 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-01-11 13:00:51 följande:
    Mår tokilla i vågor, molar i magen redan, drömmer skumt... Hoppas det är tecken!

Kan inte hjälpa att jämföra med min förra grav, då har jag till den 13e på mig att få ont i tuttarna, haha!

Har ni fått samma symtom alla graviditeter?
    bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester