• mamma91

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja det knns faktiskt ganska skönt men allt har ännu inte sjunkit in. har ju spiral så trodde man skulle slippa detta.. men på ul så såg man att spiralen satt där den skulle så tydligen funkar inte något preventivmedel för mig :/ ska iallafall fixa en tid hos bm för att prata med henne och se vad jag ska göra..

• Nelliepop
    angie91 skrev 2012-01-11 10:38:36 följande:
    ne.. de gör väkl inte det. det var 2 doktorer som undersökte mig nämligen. en sa " du kommer ha lika lätt att bli gravid" o den andra sa " lite svårare" men ja tänkte ja kunde höra me er iaf.

försöker du igen?

Ja vi försöker... =)  Men jag har inte fått mensen tillbaka än=(

Men var o tog blodprov nu i morse. De ringde nu och hcg värdena ligger på 10.

Vet inte om det är en ny graviditet eller hormoner som är kvar sen operationen..

Jobbig väntan=(     
  • Soffiie

slemmis det ser svagt rosa ut i verkligheten men fasiken svårt få till en bild. men jag är tidigt ute.. bara äl+9 ju

• alexander2011
    Soffiie skrev 2012-01-11 10:47:28 följande:
    Ägglossning+9 idag är det nån som ser nått?

jag serrrrr!!! ialla flall en skugga. håller tummarna, tänk om det blir starkare :)
  • Soffiie

jaaa då dör ja hehe,, nej men testlagrets var blankt idag bara den vanliga skuggans å jag känner lite så där velig men detta är apotekets egna test ja tog

• mamma91

ser oxå en svag svag skugga :) håller tummarna!
  • popcornplaya

Ser en svag skugga!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester