• Nelliepop

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

leverpåhoppet skrev 2012-01-11 11:43:02 följande:
    Hej alla!
    Råkade komma över denna tråd och tänkte kolla om någon kunde hjälpa mig? 
    Fick nämligen ett svagt plus med cb för några dagar sedan. Dagen efter jag testade var det negativt, var plusset bara ett spökplus eller var det fel på testet?!
    Jag känner mig kluven och förstår ingenting. :/ 

Testa ett nytt test.. Men köp clearblu digitala... Då får du svar direkt...

Lycka till=)  
  • Liten Léonie
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 11:43:02 följande:
    Hej alla!
    Råkade komma över denna tråd och tänkte kolla om någon kunde hjälpa mig? 
    Fick nämligen ett svagt plus med cb för några dagar sedan. Dagen efter jag testade var det negativt, var plusset bara ett spökplus eller var det fel på testet?!
    Jag känner mig kluven och förstår ingenting. :/ 

Clearblue i allmänhet är vanliga med sina spökplus och i synnerhet i denna tråden är det många som fått erfara det, sen vet jag inte om det beror på att vi procentuellt testar MER så att det blir fler felaktiga test Tungan ute
  • leverpåhoppet

Tack så mycket Nelliepop  och Liten Léonie för era svar. {#emotions_dlg.flower} 

Vill att det ska bli ett plus men vågar inte riktigt hoppas. 
    Då tar jag ett test imorgon bitti och kollar vad den säger.
    Jag tror min proverakur har rubbat min mens då jag ännu inte fått den.

Ha det bra alla. :) 

• sweasmamma
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:22:25 följande:
    Tack så mycket Nelliepop  och Liten Léonie för era svar. {#emotions_dlg.flower} 

Vill att det ska bli ett plus men vågar inte riktigt hoppas. 
    Då tar jag ett test imorgon bitti och kollar vad den säger.
    Jag tror min proverakur har rubbat min mens då jag ännu inte fått den.

Ha det bra alla. :) 
    jag tycker inte det ser ut som spök ... mina spök har varit smala men ditt ser inte smalt ut,tog du båda med morgonurin eller hållt dig 4 timmar utan för mkt dricka??
  • leverpåhoppet
    sweasmamma skrev 2012-01-11 12:28:03 följande:
    jag tycker inte det ser ut som spök ... mina spök har varit smala men ditt ser inte smalt ut,tog du båda med morgonurin eller hållt dig 4 timmar utan för mkt dricka??
    Alla är samma test och korten tagna inom 10 min. Jag tog med morgonurin. Dagen efter tog jag ett likadant test och det visade negativt och det var också med morgon urin. :/ 
    Efter det har jag inte vågat testa och jag väntar på att mensen ska komma.  
  • Nelliepop
    leverpåhoppet skrev 2012-01-11 12:35:54 följande:
    Alla är samma test och korten tagna inom 10 min. Jag tog med morgonurin. Dagen efter tog jag ett likadant test och det visade negativt och det var också med morgon urin. :/ 

Tycker inte heller det ser ut som en spök.... Spring till apoteket o köp ett digitalt=)=)=)=)
  • popcornplaya
    Ganska vanligt med spök på CB tyvärr. Men kommer inte mensen så kan du ju testa igen!

Här kom min mens nu så det blir att testa om borago hjälper nu då!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • leverpåhoppet
    popcornplaya skrev 2012-01-11 12:37:56 följande:
    Ganska vanligt med spök på CB tyvärr. Men kommer inte mensen så kan du ju testa igen!

Här kom min mens nu så det blir att testa om borago hjälper nu då!
    Jo det var därför jag blev så tveksam för det var så många som hade fått det. 

Ah, vad tråkigt. Ja vi får hoppas på det. Skrattande 
  • pluralfamilj
    eftersom det visade negativt med morgonurin dagen efter så är det förmodligen ett spökstreck... jag har fått liknande som varit det, synd att dom ska se så realistiska ut! men loppet är ju inte kört ändå! vänta ett par dagar och se...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester