• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

popcornplaya skrev 2012-01-11 08:41:07 följande:
    Bim+1 ingen mens inget plus..... Ska det inte va nått så kan ju mensen komma, ingen mening att dra ut på det.
    hoppas den håller sig borta
  • Maho81

Liten Léone: Jag fick tre extremt smärtsamma ägglossningar efter mitt MA. Så ont att jag funderade på att åka till akuten, på Gyn konstaterades det att jag hade äl varje gång.

• sweasmamma
    Maho81 skrev 2012-01-11 08:52:03 följande:
    Liten Léone: Jag fick tre extremt smärtsamma ägglossningar efter mitt MA. Så ont att jag funderade på att åka till akuten, på Gyn konstaterades det att jag hade äl varje gång.
    jag brukade få uppsöka gyn när jag va yngre..sååå sjukt ont,åkte till akuten varje gång...första gången va jag bara 14 år...och 4 år senare konstaterades det att mina äggstockar roterade lite...mkt smärtsamt men jag växtre ifrån det 
  • Liten Léonie
    Maho81 skrev 2012-01-11 08:52:03 följande:
    Skönt o veta att det är vanligt. Läkaren sa ju just det att det är vanligt att hormonerna får spel.. Att det blir överstimulerat ungefär som när man tar "medicin för att stimulera" äggstockarna att släppa ägg..
  • angie91
    mamma91 skrev 2012-01-10 21:08:57 följande:
    har pratat med de nu å de tyckte jag skulle komma in på akut tid imorgon efter som jag inte kan ta mig till sjukhuset nu..
    Det är sånna här gånger jag hatar att bo 1 timme till sjukhuset å sambon jobbar 35 mil bort :´(
    Om det skulle bli värra var ju tvungen att åka in om jag så vart ta med mig dottern..
    Nån här som haft utomkvedes?? eller va det var hon sa?
    jag har haft utomkvedshavandeskap.. det gör ont som fan. och e de det du har så borde du åka in.
    har du ont på ena sidan eller vart gör det ont?

jag var inne i november t akuten med blödning o fått ont som fan.. dom trodde de va missfall men när dom såg att mina grav-hormoner bara öka viasste dom att det var just utkvedshavandeskap och dom bad mig komma in efter helgen (måndag) detta var på fredag morgon. Fredag kväll fick jag svinont o ringde sjukvårdsrådgivningen. blev åtsagd att åka t akuten. blev inlagd skulle bli opererad redan fredag kväll (ca 22) men blev det lördag morgon.
    Titthålsoperation + att dom tog bort grav och vänstra äggledaren.
  • MissMollis

Go morron :) skriver inte så mkt här men kan ju inte motstå en bimlista när man ser en :P Jag har passerat äl med några dagar o är så glad för att jag inte har fått massa galna symtom direkt efter äl -typ hela förra året (iaf efter mitt första mf) har jag helt plötsligt haft sånna störiga symtom som asömma bröst, illamående o div. varje månad, som jag aldrig hade förut. Nu kanske kroppen äntligen uppförs sig normalt igen, hoppas det betyder att den vill bli gravid sen oxå :D

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}
    LillaM 4-6/1-2012
    LillaPluppen 9/1  
    Slemtorsk ca 10/1-2012
    TimRasmus ca 17/1 2012
    Popcornplaya 10/1-2012  
    vixanbus 18/1-2012 
    Knasten 18/1-2012
    Fru 2011 18/1 (+/- nån dag)
    mammelie 20-22/2012
    Gummsan 22/1-2012 
    MissMollis 22/1 -2012
    Kanske 4:a 23/1-12 
    pumann 26/1-2012
    Helenemedh 30/1-2012
    Jennie83 30/1-3/2-2012
    Carmat85 1/2 2012 
    Jeep 26/1 2012 
    MHe 7/2-2012
  • mammelie1891

Äl +5... snart dax att börja testa...

http://anlis.bloggplatsen.se/ dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707
  • Älskadelillaliv

Åååå får jag vara med i eran BIM lista. Fick mens idag, första mensen efter MF i december. Och jag har BIM den 14/2. Hoppas så att det ska ta sig och här kan ni ju hjälpa en med alla tester man tar, för jag är missbrukare på att testa.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester