• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-11 07:57:00 följande:
    Dag 17 

tyvärr ser jag inget
  • yessyca

Någon som har något tips om hur de skulle göra? Flört Mitt inlägg är på föregående sida..

• alexander2011
    Lindis1974 skrev 2012-01-11 13:29:46 följande:
    Carmat: är det ÄL stickor eller grav? Du hade väl mens nyss eller är jag helt ute och cyklar?
    det e det knepiga. ska ha äl om några dagar
  • LillaPluppen
    sweasmamma skrev 2012-01-11 13:32:25 följande:
    ha ha... ja det är inte lätt att hinna med alla=) jag blir mest fundersam .... äl flytningar som avtagit...borde inte äl inträffa snart då?? eller
    du hade väl jättekort stegring förra månaden oxå? eller tänker jag på fel person nu?=)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-11 13:33:53 följande:
    Jag har typ aldrig älflytningar.... Hade det jämnt förr men icke nu. Kanske någon gång ibland... 

Bodde du långt bort? Har några äl test :-P 
    i lund!!!

brukar man få äl flytningar innan äl eller under... ja jag har väl äl senare antar jag men dessa typiska flytningar då? 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-11 13:26:32 följande:
    nu såg jag dom... jag anar nåt alltså ....
    skitskummt asså. men du kanske har äl senare. du fick väl mens dagen efter mig. då birde du väl vara på dag 9 idag?
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-11 13:40:54 följande:
    skitskummt asså. men du kanske har äl senare. du fick väl mens dagen efter mig. då birde du väl vara på dag 9 idag?
    ja precis!! förrförra månaden fick jag fullt pos utslag dag 8 eller 9!! alltså äl dag 9-11 ca

men kan man ha flytningar så många dagar innan äl 
  • sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2012-01-11 13:40:14 följande:
    du hade väl jättekort stegring förra månaden oxå? eller tänker jag på fel person nu?=)
    fel person =)

förrförra mån tog jag test 2 st om dagen i 2 dagar sen positivt... pos dag 8 eller 9 !!

idag är dag 9,känns som om det skulle vatt pos eller iaf stegring idag  
  • Lindis1974

Carmat: ja jag ser inget på stickorna men ÄL är säkert på G :)

• sweasmamma
    sweasmamma skrev 2012-01-11 13:44:55 följande:
    fel person =)

förrförra mån tog jag test 2 st om dagen i 2 dagar sen positivt... pos dag 8 eller 9 !!

idag är dag 9,känns som om det skulle vatt pos eller iaf stegring idag  
    alltså jag använde inte äl test sist =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester