Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Får man slänga in en OT fråga?
Svamp? Varför får man det och hur vet man?
Får man slänga in en OT fråga?
Svamp? Varför får man det och hur vet man?
Jag får ofta svamp. Förr när vi hade kondom fick jag det jämnt. Sen om jag använder trosskydd eller bindor av always får jag det med. Brukar klia och bli flytningar som risgrynsgröt.
Jaaaa men exakt. Luktar inget men ser ut som keso. Ursäkta info! Vad tusan beror det på och vad göra?
Japp svamp. Pevaryl eller canesten. Finns på Apoteket.
Gummsan. Jag gjorde ett tidigare inlägg om detta, ej baserat på dokumenterad fakta utan hur det varit för mig, men jag har Alltid fått plus på CB 1-2 dagar innan jag fått plus på stickorna. Så i mitt fall är CB känsligare även om det mäter samma halt hcg som tex testlagret. Jag tror inte det är kört, tror det är ett äkta plus, däremot kanske det lönar sig att vänta tills imorgon med ett nytt test.
Åh hoppas du har rätt!
Men i alla trådar jag läst så står det att såna medel skadar mer än de gör nytta!!! Hmm går väl över av sig själv?
Jag fick svamp för att jag tvättade mig för mycket! Man kan också få svamp av antibiotika/penicillin..
Men i alla trådar jag läst så står det att såna medel skadar mer än de gör nytta!!! Hmm går väl över av sig själv?
Liten Leonie. Vet inte varför svampmedicin skulle göra skada. Har man verkligen svamp så är det super och det gör ofta inte över
Svamp kliar ju hemskt så att vänta på att det skall gå över går ofta inte
. Men en del kanske missbrukar det och använder det för minsta lilla kli. Då kanske det inte är så bra.