• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fru2011: tack! Hoppas inte heller... Återkommer om det imorgon

• Alyssa

Zelmilainen, lycka till att se tappen genom att sitta på huk över en spegel! ;) de menade att underlivet, blygdläpparna ska vara lila.

Tappen ska vara hård, stängd och bakåtlutad. Min var dessutom väldigt lång också när jag var gravid.

• Marie-anne

uj vad ni är skrivsugna=) duktigt! själv sitter man här och väntar på tant röd som skulle kommit 13januari, men jag har inte haft ett enda symptom

• Zelmilainen
    Alyssa skrev 2012-01-16 01:26:30 följande:
    Zelmilainen, lycka till att se tappen genom att sitta på huk över en spegel! ;) de menade att underlivet, blygdläpparna ska vara lila.

Tappen ska vara hård, stängd och bakåtlutad. Min var dessutom väldigt lång också när jag var gravid.
    ja skrev att d va va nån sagt i en annan tråd att man kunde göra, ej va ja själv tyckte va en bra ide ja fattar ej heller hur man ska kunna se nåt... och nej, de pratade om tappen och inte blygdläpparna.
    nehepp...
  • Zelmilainen
    Gummsan skrev 2012-01-15 22:38:05 följande:
    Inte starkare men lika starkt va det nog iaf. Du får kolla på visa endast mig så ska det ligga närmare slutet. Bakgrunden är rosa. Efter va testen svaga igen fram till herromdagen.
    vilken av alla bilder menade du? ja kollade på endast dig, men d e så mkt bilder att ja ej vet vilken du menar tyvärr.
    nehepp...
  • MFJG

hur har det gått knasten?

någon som ska testa idag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester