• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zelmilainen skrev 2012-01-16 01:56:28 följande:
    vilken av alla bilder menade du? ja kollade på endast dig, men d e så mkt bilder att ja ej vet vilken du menar tyvärr.
    Denna: 

• Knasten83

Hej mina goa!

Tempen håller sig. Inget mer brunt under natten.. Inga test hemma så jag får köpa idag, men först ska jag på inskolning av dottern - första dan! :)

Får ha is i magen, som jag är så dålig på!

Gummsan: tror faktiskt du hade äl nu senaste stegringen!!

• LindaMagnusson
    Knasten83 skrev 2012-01-16 07:32:29 följande:
    Hej mina goa!

Tempen håller sig. Inget mer brunt under natten.. Inga test hemma så jag får köpa idag, men först ska jag på inskolning av dottern - första dan! :)

Får ha is i magen, som jag är så dålig på!

Gummsan: tror faktiskt du hade äl nu senaste stegringen!!
    håller tummarna för ett Plus knasten =) jag tror på dig!!Solig
  • JD79

Bim -2 tokblanka test så mitt positiva i lördags var bara spök ;(

• alexander2011

Jo jag fick positivt på äl stickan inatt och har myst med sambon.nån ide idag oxå eller. Hur lång tid tar det för simmarna att nå ägget. Jag ska ta ett äl test snart igen o se om det är starkare eller inte. Ska jag sluta äta apiforcen idag eller när jag tror att ägget har släppt. Är det skadligt att äta om man är gravid eller varför slutar man när man har äl.

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-16 07:53:28 följande:
    Jo jag fick positivt på äl stickan inatt och har myst med sambon.nån ide idag oxå eller. Hur lång tid tar det för simmarna att nå ägget. Jag ska ta ett äl test snart igen o se om det är starkare eller inte. Ska jag sluta äta apiforcen idag eller när jag tror att ägget har släppt. Är det skadligt att äta om man är gravid eller varför slutar man när man har äl.
    kör på idag också !!! =)
  • Knasten83

Tillbaka på ruta 1, färskt blod!

Men jag är glad att jag fått mina första spontana mens sen aug! ;)
    Får försöka va pos!

Tack för all peppning o stöd!

• sweasmamma

äl+4 idag =) känner nada...såklart=) tänkte ev börja testa om 3 dagar,bim-7,jag menar... jag har ju test hemma så vrf inte =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester