• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

+10 idag.. Men det kan ju va mens. Tror nästan det. Mensvärk ju... Eller ja, molvärk

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-15 20:36:40 följande:
    Kanske4a: va så säker!!måste se om det blir starkare trots brunt!

Kanske kommer flod i natt..

Det konstiga är att min temp fortfarande är hög!!

Ja men det är ju ett bra tecken, att tempen är hög.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-15 21:00:30 följande:
    Hoppas det! Fick för mig att den skulle sjunka innan mensen kom?

Ja det ska den göra, lite olika hur långt innan. Men sista cykeln sjönk den flera dagar innan, tror att en dag till några timmar innan är vanligast.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • MFJG

Någon här inne som har koll på hur livmodertappen ska vara när man är gravid?

• Zelmilainen

om min lutealfas sjunkit t bara 10-11 dgr, när törs ja då testa? har för mig att det tar 7-10 dgr innan ägget fäster, men kanske e helt fel ute... om min cykel e på 24 dgr som förra månaden har ja bim 23 jan isf. 

nehepp...
  • sofia gbg
    MFJG skrev 2012-01-15 21:03:54 följande:
    Någon här inne som har koll på hur livmodertappen ska vara när man är gravid?

Jag vet inte ens hur den känns....har aldir käns efter. Är det bara att gräva efter där nere så att säga ;) ??
    haha sorry för ärligheten Drömmer
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester