• Zelmilainen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fasen mellan mens och äl varierar ofta kraftigt, det e bara lutealfasen (mellan äl och mens) som är konstant.  ältester ger i princip alltid ett visst utslag oavsett när i månaden man testar. men hur starkt va testet dag 11?

nehepp...
  • Gummsan

Inte starkare men lika starkt va det nog iaf. Du får kolla på visa endast mig så ska det ligga närmare slutet. Bakgrunden är rosa. Efter va testen svaga igen fram till herromdagen.

• LinaLoj

hoppar in med tanke på tapppratet...
    Jag läste mig till att dagarna mellan ÄL och BIM kallas de "torra" dagarna. Jag var väldigt torr förra månaden, åt bisolvon fr mensens första dag till Äl och märkte enorm skillnad på flytningarna ( inte lika sega som innan) och när vi sexade var det lite som en vattenrutschbana! Bläurk för detaljen men det illustrerar väldigt bra känslan! ;-D
    iaf så nu har ÄL passerat och jag brukar vara kalastorr men inte nu! Jätteblaskiga flytningar och nu undrar jag ju om det kanske kan bero på bisolvonet? Eller kanske preggers?

• Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-15 23:16:35 följande:
    Vet den här känslan... Mensen kommer i natt! Sorry att jag e neggig! :'(
    Det får man vara.
    Hoppas du har fel Hjärta
  • anyminutenow

Vad tror ni?!?!?!? Vågar inte tro på det, bara gråter o gråter....

• Hoppas 2012
    anyminutenow skrev 2012-01-15 23:19:39 följande:
    Vad tror ni?!?!?!? Vågar inte tro på det, bara gråter o gråter....

Ser ju onekligen ut som ett plus men varför är halva testet så rosa på hela??
  • anyminutenow

Glömde skriva att jag tog det precis nyss, så inget morgonurin. Är på BIM - 2.

• anyminutenow

den hade nog inte torkat, hela blir ju rosa först, sen försvinner det mer o mer ju mer det torkar typ :o

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester