• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-16 08:51:49 följande:
    Men va trist att du mår dåligt... Jag kanske kan glädja dej med att jag faktiskt också ser en skugga och det är nog inte vanligt med spök på dem! Inte som mitt cb du vet...

Här kom mensen idag, hellre för tidigt än för sent så man slipper oroa sig.. 

Varför så ledsen? För blodet eller du mår dåligt i övrigt också?
    Ja alltså jag blev så ledsen när jag torkadem ig och ser då utspätt blod, om man nu kan säga så, på pappret...
    Det är klart det är kört liksom...
    Jag blev bara knäckt, det var så oväntat så det bara "hit me" så att säga...
    Det skulle ju inte kommit så om jag hade varit gravid...

Hur känns det med mensen? Är du ok?
  • LindaMagnusson
    Knasten83 skrev 2012-01-16 08:52:25 följande:
    KLart vi gör!! ;) När har du nu bim? Jag ska hejja dej i mål! :))
    vet inte är på äl + 2 idag när har jag bim? tack för att du hejjar på mig Tungan ute
  • LindaMagnusson
    MFJG skrev 2012-01-16 08:53:20 följande:
    Jag har test lagrets hemma..vi planerar ju inte nu, mer att jag ville hitta min äl så att vii vet om och när jag har äl..rent av en slump så kissar jag på stickorna precis när jag har äl och natten (timmarna) innan hade vi mys.

Så om jag blir preg så blir jag
    exakt så var det för mig.. har jääätte oregelbunden mens och har aldrig känt eller haft utslag på äl. men igår fick jag så jäkla ont i äggstockarna och fick för mig att att ta ett äl test och det va starkt pos!! så tar det sig så tar det sig annars vet jag ju att jag har äl i alla fall=)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 08:03:37 följande:
    Tillbaka på ruta 1, färskt blod!

Men jag är glad att jag fått mina första spontana mens sen aug! ;)
    Får försöka va pos!

Tack för all peppning o stöd!

Neeej, men vad skumt att tempen är hög ännu Rynkar på näsan

kram!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • LindaMagnusson
    LindaMagnusson skrev 2012-01-16 09:18:02 följande:
    exakt så var det för mig.. har jääätte oregelbunden mens och har aldrig känt eller haft utslag på äl. men igår fick jag så jäkla ont i äggstockarna och fick för mig att att ta ett äl test och det va starkt pos!! så tar det sig så tar det sig annars vet jag ju att jag har äl i alla fall=)
    sorry i förrgår skull där stå.
  • kanske 4a
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 08:29:59 följande:

Godmorgon tjejer,
    Jag har en ursuel morgon och mår jättedåligt och innan jag gick till jobbet var det en massa gråt hemma.
    Bim-2 alt 3 idag och det kom som utspätt blod i mitt urin på morgonen så ja, det är väl bara att...ja vad ska man säga.

Brydde mig först inte om att kolla på testet då jag var så ledsen, men när jag sen kollade kanske jag såg nån skugga men jag menar, urinet var ju lite rött.

Feel free att analysera, trixa etc....jag kan ä'ndå inte bli mer ledsen än vad jag är nu...

Jobbigt att du är ledsen, men du jag ser faktiskt också en skugga. Ge inte upp än, det är jättevanligt med en liten blödning när man skulle haft sin mens. kram!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-01-16 08:08:12 följande:
    FåFår väl slå på charmen nu medans lill grabben sover hihihi. Åhhh hoppas det blir nått denna månaden.vet du nåttt om apiforcen som jag undrade över.
    nää inte en aning tyvärr
  • Gummsan

Vad tror ni andra? Också att förra veckan va fel och att jag ägglossa på dag 20-21?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester