• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

gummsan,tycker ditt test va sjukt konstigt ,såg verkligen inte ut som spök !!! hmmmm

testat mer? 

• mammelie1891

BIM -6 idag.. nu är det dax att beställa hem tester! Sen får ni hjälpa mig att analysera dom!

http://anlis.bloggplatsen.se/ dotter 021008, dotter 040417, dotter 070707
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:25:50 följande:
    gummsan,tycker ditt test va sjukt konstigt ,såg verkligen inte ut som spök !!! hmmmm

testat mer? 
    Dom ja la in i morse... Är nog en sida tbx
  • Undska

Hej hoppar in i eran tråd!! :)

Har en dum fråga, om jag hade äl den 1:jan när bordr mensen komma då? Testade imorse och det va neg, men när borde mensen komma? Har allt mellan 30-35 dagar ..

• kanske 4a

Ok tjejer här kommer mitt bidrag för idag, äl +8. Take it away! :) Symtom: Svidande bröstvårtor, drag i ljumskarna, molvärk, finnar som kom för några dagar sedan. Brukar inte känna så här redan, men jag är säkert skenis som vanligt.

Två bilder, samma test en inverterad. Det översta är från one step mäter 10 miu, det understa från saveon mäter 20 miu och det är också de testen jag fått positivt tidigt med förut.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Hoppas 2012
    kanske 4a skrev 2012-01-16 09:21:33 följande:
    Jobbigt att du är ledsen, men du jag ser faktiskt också en skugga. Ge inte upp än, det är jättevanligt med en liten blödning när man skulle haft sin mens. kram!!
    Tack för att du tittade, ska ju ha mens först om 2-3 dagar men det kanske är vanligt med en liten blödning ändå?
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:25:01 följande:
    Fru 2011, jag ser en skugga !!
    Tack för att du tittade Pumann, men vet ej vad jag ska tro, kan vara spök eller bara skugga då jag fick lite rött i urinet.
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 09:29:50 följande:
    Tack för att du tittade, ska ju ha mens först om 2-3 dagar men det kanske är vanligt med en liten blödning ändå?
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:25:01 följande:
    Fru 2011, jag ser en skugga !!
    Tack för att du tittade Pumann, men vet ej vad jag ska tro, kan vara spök eller bara skugga då jag fick lite rött i urinet.
    ja men inte helt möjligt med en genombrottsblödning ju ... vi håller tummarna
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:31:32 följande:
    nu såg jag gummsan ! hm, tyckte cb va klockrent plus.... när bim??
    Vet ej längre då ältestet visade både förra veckan och denna så alt 22-29e något antar jag...
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-01-16 09:31:04 följande:
    ja men inte helt möjligt med en genombrottsblödning ju ... vi håller tummarna
    Får googla lite på det =/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester