• MFJG

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haha ja jag vet inte heller riktigt..;)
    Därav min fråga.. 

• Zelmilainen
    sofia gbg skrev 2012-01-15 21:05:45 följande:
    Jag vet inte ens hur den känns....har aldir käns efter. Är det bara att gräva efter där nere så att säga ;) ??
    haha sorry för ärligheten Drömmer
    lila och stängd... ej mjuk och lite öppen... men kan ha fel, d e va ja får för mig...
    nehepp...
  • lillabambi
    MFJG skrev 2012-01-15 21:03:54 följande:
    Någon här inne som har koll på hur livmodertappen ska vara när man är gravid?
    Undrar jag mä :)
  • Gummsan

Känsla bara.

Sök på livmodertappen på Google. Tror den ska vara bakåt och hård. Skriver från tel annars hade jag kunnat länka.

• MFJG

Ja jag har googlat men tycker liksom att det står olika överallt ;)
    Kan ju iofs vara för att det med största sannolikhet är individuellt som med allt annat i kroppen..

• sofia gbg
    Zelmilainen skrev 2012-01-15 21:08:06 följande:
    lila och stängd... ej mjuk och lite öppen... men kan ha fel, d e va ja får för mig...
    lila ??? hehe
    Tungan ute
  • lillabambi
    MFJG skrev 2012-01-15 21:12:35 följande:
    Ja jag har googlat men tycker liksom att det står olika överallt ;)
    Kan ju iofs vara för att det med största sannolikhet är individuellt som med allt annat i kroppen..

ja jag har oxå kikat runt, och läst massa olika, har du varit och pillat? Tungan ute
  • Knasten83

Jag brukar känna efter. Just nu är den ganska liten, hård som nästippen och bakåtvänd . Jag kan däremot inte känna om den är öppen eller stängd.. Känner alltid ett litet hål, kanske för att jag varit gravid?

• Zelmilainen
    sofia gbg skrev 2012-01-15 21:13:33 följande:
    lila ??? hehe
    Tungan ute
    nån sa d i en annan tråd här för länge sen. tyckte man skulle ta fram spegel, sätta sig på huk och titta efter...
    nehepp...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester